اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شرکت در انتخابات پیروی از راه شهیدان است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: حضور فعال و مشارکت بالا در انتخابات، وصیت شهدا است و باید با تحقیق و بررسی کسانی را انتخاب کنیم که بتوانند به آرمان‌های شهدا پایبند بوده و در مسیر خدمت به مردم فعال باشند.

شرکت در انتخابات پیروی از راه شهیدان است

عبدالله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بازدید از خانواده‌های ایثارگران و شهدا غرب استان تهران اظهار کرد: روستای وردیج ۱۴ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است و روحیه بالای خانواده‌های شهدا در حمایت از نظام، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ستودنی است.

وی گفت: بیش از ۸۰ درصد ساکنین روستای وردیج سادات هستند و در فعالیت‌های انقلابی و اجتماعی بسیار فعال هستند و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در ارتباط با مشکلات خانواده‌ شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان افزود: موضوعاتی مانند اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان از جمله مشکلات عمده‌ای است که خانواده‌های آنها با آن روبرو هستند و با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که معاون ریاست جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزرای مرتبط حل این مشکلات، امضا شده روند رو به رشدی در بحث اشتغال، مسکن و بهداشت و درمان آنها در پیش گرفته خواهد شد‌.

مرتضوی ضمن دعوت از همه مردم به خصوص خانواده‌های شهدا، جانبازان وایثارگران جهت مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: آنچه که در مسیر شهداست و آنچه که در وصیت‌نامه آنها متبلور شده، حضور فعال و مشارکت بالا در انتخابات است و ما باید به تاسی و پیروی از راه شهیدان در انتخابات ۲۸ خرداد حضور پرشوری داشته باشیم و با تحقیق و بررسی رییس‌جمهور و نمایندگانی انتخاب کنیم که بتوانند به آرمان‌های شهدا و اهداف آنها پایبند بوده و در مسیر خدمتگزاری و خدمت به مردم فعال و کوشا باشند.

به گزارش فارس، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران به همراه جمعی از مسئولان شهرستان قدس همزمان با دهه کرامت با جانباز سید احمد حسینی‌راد در شهرقدس دیدار کردند و با حضور در روستای وردیج ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای این روستا با خانواده‌های شهید محمدرضا حاجی بابا، شهید سیدعلی میرمحمدعلی و شهید حسین جعفر بیگ و جانباز سید محمد میرآقابابا، گفت‌وگو کردند و از خانواده‌های آنها تجلیل به‌عمل آوردند.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول