اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم

بی پرده بگویم دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و پر واضح است که آزموده را آزمودن خطاست.

دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم

خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ علیرضا شهرجردی، عضو هیئت علمی دانشگاه: دهه پیش رو حساس ترین دهه بعد از پیروزی انقلاب است و علی الرقم اقتدار نظامی و موشکی و هسته ای کشور عزیزمان ایران، متاسفانه بر اساس اشتباهات دولت های گذشته و سوء مدیریت و ناکارآمدی برخی از مسئولین اقتصادی کشور، امروز اقتصاد کشور ما با تورم سرسام آور تا 700 درصد، سکه و طلا و مسکن و دلار و همچنین کاهش شدید ارزش پول ملی روبروست و در وضعیت بسیار بدی به سر می برد. در حالی که کشور همسایه ما عراق با بیش از یک قرن جنگ های ویران گر و کشور سوریه با تحریم و تخریب کامل کشور در سال های اخیر دچار کاهش ارزش پول ملی نشده اند!

در ایران بیش از 18 میلیون یارانه بگیر معیشتی و نزدیک 40درصد مردم زیر خط فقر به سر می برند و کمتر خانه ای هست که در آن بیکار دیده نشود و متاسفانه قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه در زیر این همه فشارهای اقتصادی در حال نابود شدن هستند.

ملت ایران! بی پرده بگویم دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و پر واضح است که آزموده را آزمودن خطاست.

مردم صبور ایران زمین، زندگی بهتر حق شماست و شما برنده واقعی این انتخابات خواهید بود اگر انشاء الله درست انتخاب کنید.

رأی به اصلح نشانه بلوغ یک ملت است و مردم ما به صداقت و لیاقت رأی خواهند داد.

مردم از دروغ و ظلم و تحقیر خسته شدند و تشنه صداقت و عدالت و احترام اند.

مردم خواهان رونق اقتصادی و حل مشکلات تورم و بیکاری و فقرند و منتظر برخورد قاطع دولت آینده با رانت و فساد و تبعیض اند.

مردم چطور میتوانند به دولتی اعتماد کنند که چنین بلایی به سرشان آورده اند و تعدادی از برادران و فرزندان دولت مردان رده اول مملکت به جرائم اقتصادی در زندان به سر میبرند.

مردم چگونه میتوانند به دولتی اعتماد کنند که در روز روشن در بورس کشور سرمایه شان را نابود کرده و آن ها را به خاک سیاه نشاندند و یک شبه قیمت بنزین را 300 درصد افزایش دادند و به جای استعفا و پاسخگویی حتی حاضر به عذرخواهی از ملت هم نشدند و با تمسخر نمک به زخم ملت زدند.

بیایید در این لحظات پایانی با مردم صادق باشد!

جناب آقای همتی اینجا آخر خط است و مردم هوشیار ایران سرافراز انتخاب خود را کرده است و یقیناً عملکرد بد دولت شما  پیشاپیش شکست شما را رقم زده است چرا که مردم هرگز نمیتوانند مسبب این همه بدبختی و گرانی و تورم را ببخشند و برای پایان دولت شما لحظه شماری میکنند و دیگر حاضر نیستند صدای علی برکت الله را بشنوند.

یقینا مقبولیت عملکرد وزیر توانمند و کارآمد دولت احمدی نژاد (نائب رئیس اول فعلی مجلس شورای اسلامی) جناب آقای دکتر علی نیکزاد از دیدگاه مردم بزرگ ایران از کل عملکرد دولت جناب آقای روحانی بیشتر است.

مردم سرافراز ایران در 28 خرداد 1400 یکبار دیگر با غیرت ایرانی، حماسه ای نو خواهند آفرید و به دولتی صادق و پاسخگو و مسئولیت پذیر و خدمت گزار رای خواهند داد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول