اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

معرفی ۳ عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون پزشکی

با ابلاغ وزیر ورزش و جوانان، ۳ عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شدند.

معرفی ۳ عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استناد بند ۶ ماده ۸ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، در ابلاغ های جداگانه ای سیدمحمد پاک مهر، رشید حیدری مقدم و امین نوروزی را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد.

 سید محمد پاک مهر نماینده کنونی مردم بجنورد و نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی است. وی سابقه فرمانداری و ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد و سه دوره سکانداری هیات پزشکی ورزشی استان خراسان شمالی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

رشید حیدری مقدم عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی همدان است که در حال حاضر ریاست این دانشگاه را نیز بر عهده دارد. حیدری مقدم از صاحب نظران و پیشکسوتان عرصه ورزش و پزشکی ورزشی است که سال ها سابقه ریاست بر هیات پزشکی ورزشی استان های ایلام و همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

امین نوروزی از پیشکسوتان و کارشناسان عرصه پزشکی ورزشی کشور است که سابقه سال ها فعالیت در تیم های ملی فوتبال و معاونت پزشکی باشگاه استقلال را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین سابقه عضویت در هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئولیت کمیته توانبخشی این فدراسیون را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول