اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

منتظری: تغییر با حضور پرشور در انتخابات ممکن خواهد بود

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: قهر کردن با انتخابات رفتار عقلانی نیست و اگر به دنبال تغییر هستیم این کار با حضور پرشور در انتخابات میسر می‌شود.

منتظری: تغییر با حضور پرشور در انتخابات ممکن خواهد بود

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در بین انقلاب‌های برجسته دنیا، انقلاب اسلامی ایران از شکوه و جلال بیشتری برخوردار است.

وی افزود: برای مثال انقلاب فرانسه اراده بخشی از نخبگان جامعه در آن نمود پیدا کرده، انقلاب روسیه به نام کارگران است، اما در انقلاب اسلامی تجلی اراده اقشار مختلف مردم است که ما نمود عینی آن را در همه پرسی برای جمهوری اسلامی مشاهده می‌کنیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس اظهار داشت: ما در 48 ساعت بعد اولین رئیس جمهور گام دوم انقلاب را باید انتخاب کنیم و این کار در سایه یک حضور همه‌جانبه و هوشمندانه و انتخاب صحیح میسر است تا رئیس جمهوری انتخاب شود که ضمن برخورداری از حضور پرشور مردم توان اداره امور در گام دوم انقلاب داشته باشد و رئیس جمهوری در شأن گام دوم انقلاب باشد.

منتظری خاطرنشان کرد: هر تحول در سایه انتخاب اتفاق می‌افتد و اگر به دنبال تغییر وضع موجود هستیم، لازمه‌اش حضور پرشور در انتخابات و یک انتخاب صحیح است.

وی افزود: قهر کردن با انتخابات کار عقلانی نیست و نمی‌تواند برای بهبود وضعیت راهگشا باشد.

نماینده مردم گرگان در مجلس اظهار داشت: مردم از عملکرد برخی مدیران گله‌مندند و گله‌مندی آنها بجاست اما راه حل آن قهر با انتخابات نیست و در سایه یک حضور حداکثری در انتخابات و یک انتخاب صحیح است که می‌توان وضع موجود را تغییر داد.

منتظری خاطرنشان کرد: علاوه بر این رئیس جمهوری که با تکیه بر حضور حداکثری مردم روی کار بیاید، هم در انجام امور داخلی و هم در انجام ماموریت‌های خارجی خود با اقتدار عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول