اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت 414 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان از آیت‌الله رئیسی

414 نفر از اساتید دانشگاه‌های اصفهان، طی بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کردند.

حمایت 414 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان از آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ۴۱۴ نفر از اساتید دانشگاه‌های اصفهان در بیانیه‌ای با تشریح وضعیت کنونی کشور، حمایت خود را از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اعلام کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است:  وضعیت کنونی کشور ما در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و نظامی، بیم‌ها و امیدهایی را در دل هر شهروند ایرانی ایجاد می‌کند. موفقیت‌های بدست آمده در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی و توسعه گفتمان مقاومت در منطقه و ... از یکسو، بارقه‌های امید را در دل هر ایرانی غیور ایجاد می‌کند و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی و معیشتی باعث ایجاد نگرانی‌هایی در مردم عزیز کشورمان شده است.

این بیانیه می‌افزاید: نگرانی‌هایی که بیانگر فرصت‌سوزی‌های فراوان در بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای در عبور از چالش‌های متعدد پیش رو می‌باشد. بدون تردید عبور از انبوه مشکلات پیش رو جز با همکاری و مساعدت تمامی آحاد ملت و تشکیل دولتی قوی، مردمی، جوان، انقلابی و پرکار که پشتوانه آحاد ملت را همراه خود داشته باشد، میسر نخواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه، گفته شده است: در این میان تردید افکنی‌ها و ایجاد فضای یاس و ناآمیدی، از جمله تلاش‌هایی است که از آن سوی این مرز و بوم با هدف دلسرد کردن ملت ایران هدایت می‌شود که باید با پیروی از هدایت‌های مقام معظم رهبری دست رد به سینه یاوه‌گویان زد. از این رو بر ما است که چون گذشته با شناخت دقیق از شرایط حساس کنونی از بین کاندیداهای ریاست‌جمهوری فردی کارآزموده، دردمند و آشنا به ظرفیت‌های کشور را انتخاب کنیم تا به کمک همه آحاد ملت بتواند این مسؤولیت بزرگ را به انجام رساند.

در پایان این بیانیه مطرح شده است: ما با بررسی کارنامه و برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را که فردی متعهد، انقلابی، ظلم‌ستیز و باورمند نسبت به ظرفیت‌های کشور است و در طول تصدی بر قوه قضائیه و سایر مسؤولیت‌ها، کارآمدی خود را در مبارزه با فساد نشان داده است، فرد اصلح برای این مسؤولیت می‌دانیم و از ایشان حمایت می‌کنیم واز شما هم خواهش می‌کنیم بارای به ایشان حماسه‌ای دیگر بیافرینید.

اسامی را در اینجا بخوانید

  

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول