اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

یادداشت | تهران نیازمند هوای تازه

تهران نیاز به هوای تازه دارد تا دوباره مایه افتخار کشور شود و آنان که از بیرون مرزها می آیند، دوباره شگفت زده شوند و باور نکنند تهران مرکز کشور عزیزمان ایران، تحریم شده و یا در حال محاصره و جنگ اقتصادی است.

یادداشت | تهران نیازمند هوای تازه

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، خبرگزاری فارس ـ یادداشت میهمان ـ ناصر امانی: تهران نیاز به هوای تازه دارد تا دوباره مایه افتخار کشور شود و آنان که از بیرون مرزها می آیند، دوباره شگفت زده شوند و باور نکنند تهران مرکز کشور عزیزمان ایران ، تحریم شده و یا در حال محاصره و جنگ اقتصادی است.

دوباره شهر زیر زمین تهران به حرکت در آید و با تکمیل خطوط ٦ و ٧ مترو ، روشنایی و جنب و جوش مردم در این لایه شهر هم مشاهده شود.

۴ سال است عمران و توسعه شهر متوقف و مردم تهران بجز آثار باقی مانده دوران مدیریت جهادی «۹۶-۸۴» طرح جدیدی را مشاهده نمی کنند و حتى طرح های آماده بهره برداری هم ، همچنان منتظر مدیرانی هستند که با خاکروبی از آنها امکان استفاده مردم را فراهم کند، همچون تونل رسالت که ۱۱ سال منتظر ماند تا در نیم سال اول مدیریت جهادی افتتاح شود و برج میلاد که سال ها مانند عارضه ای در مرکز شهر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی منتظر اراده ای بود که آن را به آسمان ببرد و در سرمایه 25- درجه سانتیگراد تکمیل و در اختیار مردم قرار دهد.

دوباره دوران برد- برد شهروندان و کارمندان شهرداری تجدید شود و شهرداری قوی «شهر قوی» شکل بگیرد تا هم شهروندان خدمت بگیرند و هم کارمندان شهرداری دغدغه معیشت و رفاه نداشته باشند.

هم نشاط و شادی و سرور در زمان خود مردم را در بوستانها و پارک ها گرد هم آورد و هم عطر بوی سیب در محرم حسین(ع) هزاران هیات و حسینیه را فرا بگیرد و شهر یکپارچه سیاه پوش عزای حسینی شود.

دوستداران ورزش و تیم های ورزشی و بخصوص تیم های فوتبال محبوب پایتخت نیز مورد توجه مجدد قرار بگیرند و ورزشگاه های اختصاص یافته به آنان در دوره مدیریت جهادی رونق بگیرد.

و این هم در صورتی تحقق خواهد یافت که دو باره مدیریت جهادی با حضور مدیران جهادی کار آزموده در شورای شهر شهرداری تهران سکان اداره شهر را بدست بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول