اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

امضا تفاهم‌نامه همکاری در ورزش‌ ناشنوایان با 3 کشور

فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشورمان با مسئولان ورزش‌های ناشنوایان کشورهای افغانستان، قرقیزستان و مالزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

امضا تفاهم‌نامه همکاری در ورزش‌ ناشنوایان با 3  کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، در حاشیه مسابقات فوتبال انتخابی بازی‌های المپیک تابستانی 2022 ناشنوایان در جزیره کیش، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون در نشست‌های جداگانه با مسئولان ورزش‌های ناشنوایان کشورهای قرقیزستان، افغانستان و مالزی برای ارتقاء سطح کیفی و آموزشی علمی مربیان و تبادل عملی تجربیات با برگزاری کارگاه های آموزشی و تورنمنت های ورزشی دو جانبه با شرایط مساوی از نظر تقبل هزینه ها، تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشورمان با رئیس شورای همه ورزشهای ناشنوایان  افغانستان، رئیس المپیک کودکان خاص و مدرسه ورزشهای جوانان قرقیزستان، رئیس سازمان جنبش ورزشهای ناشنوایان قرقیزستان و انجمن ورزشهای ناشنوایان کشور مالزی 

همکاری و تعامل در حوزه رشته های مختلف ورزشی و مراودات مختلف در خصوص امور داوری، مربیگری و مدیریت بر ورزش‌های ناشنوایان از جمله مفاد مهم این تفاهم نامه‌ها است.

براساس این تفاهم نامه پیرامون برگزاری اردوی مشترک و بازی‌های دوستانه بین تیم‌های ملی کشورها نیز بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2022 ناشنوایان در جزیره کیش قهرمان و به همراه تیم‌های عراق، کره جنوبی و ازبکستان جواز حضور در المپیک 2022 ناشنوایان در برزیل را به دست آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول