اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پایان نظارت دوره ای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از پایان ارزیابی مناطق ۲۲ گانه و نواحی ۱۲۴ گانه شهر تهران خبر داد.

پایان نظارت دوره ای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مصطفی سلیمی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران درباره نظارت دوره ای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اظهارداشت: نظارت ستادی مناطق و نواحی ۱۲۴ گانه شهر تهران با اهداف ۷گانه شامل شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت و چالش ها در واحد های مورد ارزیابی، آسیب شناسی وضع موجود نواحی ،ارزیابی روند و میزان تحقق اهداف سازمانی در مناطق ، ارزیابی کیفیت خدمات رسانی به شهروندان از طریق بررسی وضعیت موجود در قیاس با استانداردها، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه همبستگی، همکاری و تعاون بین نیروی انسانی برای افزایش بهره وری ،کنترل گذشته نگر و کنترل آینده نگر است.

وی افزود: این موضوع در طی بازدیدها و بررسی وضعیت نگهداشت کیفی شهر در تمامی حوزه ها از آذر ماه سال گذشته آغاز و پس از گذشت شش ماه، نظارت دوره ای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در هفته گذشته با ۲۳۵ مصوبه به پایان رسید.

 وی افزود: به منظور افزایش کارایی و پوشش بیشتر سطوح نظارتی در بازدیدهای میدانی، نمایندگان ادارات کل تخصصی و ارزیابان اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی و امور مناطق در شش گروه نظارتی شامل:گروه نظارت خدمات شهری و محیط زیست،گروه نظارت شهرسازی،گروه نظارت فنی و عمران و حمل و نقل و ترافیک،گروه نظارت مالی و برنامه ریزی ،گروه امورفرهنگی و اجتماعی و گروه مدیریتی طی برنامه زمانبندی در طول یک هفته از سطح هر منطقه بازدید بعمل آوردند و گزارش نهایی هر منطقه در پایان همان هفته در جلسه ارزیابی نظارت دوره ای با حضور مدیران کل ستادی ذیربط ، شهردار ، معاونین و شهرداران نواحی ارائه می شد.

سلیمی در ادامه به ارزیابی صورت گرفته و سطح کیفی نگهداشت در مناطق اشاره کرد و افزود: در بازدید هایی که طی ۶ ماه اخیر از حوزه نگهداشت شهر و پیشرفت پروژه های شهری اعم از توسعه محلی و اولویت دار سطح مناطق صورت گرفت ، در مجموع مناطق ۲۲ گانه از وضعیت مطلوبی در پیشبرد اهداف مدیریت ارشد  کلانشهر تهران برخوردار بودند.

 وی افزود: در این دوره نظارت دوره ای مناطق ۲۲ گانه بیشتر با رویکرد دستگیری، تقویت وحمایت از مناطق صورت پذیرفت و در جلسات ارزیابی نیز شهرداران مناطق بیشتر به بیان چالش ها ، معضلات و مشکلات پیش روی خود در حوزه مدیریتی می‌پرداختند و در همان جلسه  مذاکره با دستگاه یا سازمان متبوع صورت می پذیرفت تادر حل و فصل مسائل و مشکلات مناطق گام موثری برداشته شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران در پایان به بازدید از پروژه های توسعه محلی و اولویت دار مناطق اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۱۲۵۹ پروژه توسعه محلی در سطح ۳۷۲ محله تعریف شد که مناطق ۲۲ گانه نسبت به انجام و بهره برداری آن اقدام کردند. علاوه بر این نظارت بر اجرای ۶۲ پروژه اولویت دار بالای ۷۰ درصد مناطق نیز در دستور کار معاونت هماهنگی و امور مناطق قرار‌گرفت که در بازدید های صبحگاهی نظارت دوره ای ، روند پیشرفت پروژه ها مورد ارزیابی قرار گرفت که با اهتمام مناطق و برنامه های زمان بندی شده بخش اعظم این پروژه های اولویت دار،  تا پایان تیر ماه سال جاری مورد بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول