اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن سابق عراق: بازی با ایران مثل ال کلاسیکو نیست/ششدانگ حواسمان باید به طارمی باشد

بازیکن سابق تیم ملی عراق به بازیکنان این تیم پیش از دیدار با ایران از خطر مهاجم پورتو هشدار داد.

بازیکن سابق عراق: بازی با ایران مثل ال کلاسیکو نیست/ششدانگ حواسمان باید به طارمی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت 21 در بازی آخر و حساس در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف عراق می رود تا تکلیفش را برای صعود به مرحله نهایی مشخص کند.

احمد مناجد، بازیکن سابق تیم ملی عراق در مصاحبه با شبکه «الکاس» قطر درباره حساسیت این بازی، گفت: بازی با ایران همیشه حساسیت خاص خود را دارد و برای هواداران فوتبال عراق پیروزی در این بازی بسیار اهمیت دارد. به معنای تمام این بازی دربی آسیا است و همیشه جنجال های خود را دارد. این مثل بازی بارسلونا و رئال مادرید نیست چون در ال کلاسیکو هر تیمی ببازد می تواند در آینده جبران کند حالا با قهرمانی در لالیگا یا سوپر کاپ هواداران را راضی می کند اما بازی با ایران برای هواداران عراقی تنها زمانی اهمیت دارد که برنده باشند.

وی افزود: خطرناک ترین بازیکن تیم ملی ایران به نظرم مهدی طارمی است. ستاره پورتو در بازی با هنگ کنگ 2 پاس گل و یک گل به ثمر رساند و نشان داد تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است. البته سردار آزمون را نیز نباید فراموش کرد. این بازیکن دو گل مقابل هنک گنگ به ثمر رساند. اما مهمترین نکته این است که در این بازی شش دانگ حواسمان روی روی طارمی باشد چون بسیار بازیکن خطرناکی است. امیدوارم با پیروزی در این بازی  ملت عراق خوشحال شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول