اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

محکومیت «راهپیمایی پرچم» در شبکه‌های اجتماعی؛ «فلسطین به پا می‌خیزد»، ترند شد

در محکومیت راهپیمایی تحریک‌آمیز «راهپیمایی پرچم» صهیونیست‌ها، شمار زیادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی دست به کار شدند و هشتگ «فلسطین به پا می‌خیزد» را ترند کردند.

محکومیت «راهپیمایی پرچم» در شبکه‌های اجتماعی؛ «فلسطین به پا می‌خیزد»، ترند شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان این رژیم برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز «راهپیمایی پرچم» آماده می‌شوند.

خبرگزاری «صفا» گزارش داد، در واکنش به این راهپیمایی، شمار زیادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی دست به کار شدند و هشتگ «فلسطین تنتنفض» (فلسطین به پا می‌خیزد) را ترند کردند.

این فعالان پیام‌هایی انقلابی در صفحات خود نوشتند که درباره هشدار به صهیونیست‌ها پیرامون برگزاری راهپیمایی پرچم است.

 

«جبر المسحال» یکی از کاربران توئیتر نوشت: «بازی با آتش برای یک بار دیگر، هزینه دارد... این فصل الخطاب مقاومت ماست».

«سمیره ابوشعر» یک کاربر دیگر هو نوشت: «اگر بازگردید، بار خواهیم گشت. دشمن، هر بار، درس نمی‌گیرد. جنگ آینده، شدیدتر خواهد بود. مجاهدان در یاری رساند به الاقصی، سستی نخواهند کرد».

 

بسیاری از کاربران نیز خواستار مقابله با رژیم صهیونیستی شدند و تأکید کردند که هویت فلسطینی قدس با چنین اقداماتی از سوی صهیونیستها، از بین نخواهد رفت.

«محمد الدایه» یک کاربر دیگر تأکید کرد که راهپیمایی پرچم، برگزار نخواهد شد». یک فرد دیگر با نام کاربری « Marwa» خطاب به صهیونیستها گفت: «ای صهیونیستها! حماقتتان، شما را نابود می‌کند».

«راجی الهمص» که یکی از خبرنگاران فلسطینی است در این زمینه نوشت: «ملت فلسطین و حامیان انسانیت، توانایی تثبیت معادله درگیری را دارند که نبرد شمشیر قدس آن را تثبیت کرد».

ابونعیم یکی دیگر از کاربران فعال توئیتر هم بر این باور است که «این جنگ، جنگ پرچم نیست، بلکه جنگ قدس است، جنگ هویت است، جنگ موجودیت است. آنان به خیابانها می‌آیند تا بگویند، همه قدس متعلق به ماست».

 گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای برپایی راهپیمایی پرچم در بخش قدیمی قدس و مقابل مسجد الاقصی به این رژیم درباره عواقب این جرم خود هشدار دادند(جزئیات بیشتر).

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول