اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حمایت قاطع اهل سنت کرمانشاه از آیت الله رئیسی/ ماموستا قادری: توقع دارم مردم اهل سنت ‌به آیت‌الله ‌رئیسی رأی دهند

امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه با دعوت از مردم اهل سنت و ساکنان مناطق کردنشین برای حضور حداکثری در انتخابات از آیت‌الله رئیسی اعلام حمایت کرد.

حمایت قاطع اهل سنت کرمانشاه از آیت الله رئیسی/ ماموستا قادری: توقع دارم مردم اهل سنت ‌به آیت‌الله ‌رئیسی رأی دهند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر ماموستا ملاقادرقادری، وی با اشاره به اهمیت مضاعف انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری در داخل و خارج کشور اظهار داشت: تعیین وکیل برای پیگیری مطالبات مردم در همه ادوار تاریخ دارای اهمیت بوده و مهم‌ترین وظیفه وکیل هم دفاع از موکل است.

امام جمعه پاوه با اشاره به انتخابات مختلف برگزار شده در کشور در چهار دهه از عمر نظام اسلامی گفت: برخی از وکلای قبلی تعیین شده توسط مردم در جایگاه‌های مختلف، کمتر از حقوق موکلیان خود دفاع کرده‌اند و اگر دفاعی هم کرده باشند با توجه به مشکلات فراوان جامعه، این امر کمتر مشهود است.

وی با اشاره به اینکه در ادوار گذشته مردم را به صورت عمومی به حضور در انتخابات دعوت کرده‌ام ولی این دومین بار است که برای این امر مهم به صورت خصوصی شهروندان را برای حضور دعوت می‌کنم عنوان کرد: این انتخابات با انتخابات‌های گذشته خیلی متفاوت است و اهمیتی مضاعف هم در داخل و هم در خارج کشور دارد بنابراین حضور در انتخابات 28 خرداد 1400 بسیار مهم است و توقع از مردم ایران و به خصوص مردم کرمانشاه و مناطق کردنشین و اورامانات و پاوه حضوری فعال و سبز در این عرصه است.

قادری با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح در این برهه کنونی افزود: از میان کاندیداها، آیت‌الله رئیسی، بر ما و اهل‌سنت کرمانشاه، به خصوص مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی حق دارد، چرا که به پاوه تشریف آورده و از نزدیک با مردم این شهر گفت‌وگو کردند و مشکلات را بی‌واسطه از زبان مردم شنیدند.

وی با اشاره به اینکه رأی خود را به نام آیت‌الله رئیسی به صندوق خواهند انداخت گفت: از مردم شریف مناطق کردنشین بویژه مردم شریف کرمانشاه، برادران و خواهران اهل سنت و مردم نجیب پاوه و اورامانات دو توقع دارم نخست آنکه در انتخابات حضوری فعال داشته باشند و دوم اینکه به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رأی بدهند.

امام جمعه اهل‌سنت شهرستان پاوه شرکت در انتخابات را قانون الهی قرآن، وجدانی و تکلیف دینی و شرعی دانست و عنوان کرد: شرکت در انتخابات عامل بسیار مهم و بزرگ این وحدت و یک‌دلی بوده و مشارکت بالا در پای صندوق‌های رای پیشرفت، توسعه، آبادانی و مردم‌سالاری به دنبال دارد و با رای و مشارکت بالا در پای صندوق‌های رای می‌توان مطالبات‌مان را از رئیس‌جمهور آینده مطالبه‌گری کنیم.امام جمعه پاوه گفت: برنده اصلی در انتخابات ملت ایران است و اکنون تمام دنیا اعم از دوستان و دشمنان چشم به ملت ایران دوخته‌اند و حضور حداکثری مردم به معنای نشاط، تقویت امنیت نظام و نشانه وحدت شیعه و سنی و اقوام مختلف در کنار یکدیگر است.

ماموستا قادری با بیان اینکه حضور حداکثری مردم نشانه حکمت رهبری، عقلانیت علما و بصیرت ملت ایران است عنوان کرد:امید داریم نتیجه انتخابات مایه خیر و برکت برای مملکت و انقلاب شود و بعد از انتخابات شاهد توجه بیشتر به معضل بیکاری در کشور به‌ویژه اورامانات باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان و دوستان انقلاب چشم به حضور حداکثری ملت ایران دوخته‌‌اند گفت: آرزوی دوستان ما حضور پرشکوه است و هر رأی ایرانی گفتن نه به مخالفان نظام و کسانی است که خواب‌های غیرمیمونی را برای ما دیده‌اند و به طور قطع رأی هر فرد ایرانی در سرنوشت کشور تأثیرگذار است.

انتهای پیام/ح/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول