اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برد شیرین شهرداری آستارا مقابل قشقایی شیراز

شهرداری آستارا در بیست‌ونهمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت توانست با نتیجه دو بر صفر، قشقایی شیراز را شکست دهد.

برد شیرین شهرداری آستارا مقابل قشقایی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، شهرداری آستارا و قشقایی شیراز در بیست‌ونهمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی شهرداری توانست با نتیجه دو بر صفر، میهمان شیرزاری خود را با شکست بدرقه کند.

نادر عزت‌الهی مربی شهرداری آستارا محمد آزادطلب، سعید دلاور، مهرگان گل‌برک، امین حقده، محمدابراهیم رضازاده، اشکان توانای، فرشاد سالاروند، رضا فخری، سعید طالبی، بهزاد سلطانی و جواد آقائی‌پور را در بیست‌و‌نهمین بازی از لیگ دسته یک کشور، مقابل قشقایی شیراز روانه میدان کرده بود.

 

داریوش هرمزی سرمربی قشقایی شیراز نیز علی درخشان، رضا مرادی، مهدی داغر، هادی خادم، علی آزادمنش، رضا کاخ‌ساز، روح‌اله صفویان، محمد آژیر، مهدی لیموچی، مصطفی کیانی و امین هاشمی‌فرد را در ترکیب مقابل شهرداری آستارا در تیم خود قرار داده بود.

بازی بین شهرداری آستارا و قشقایی در چهارمین هفته از خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر در یک هوای خنک بهاری در غربی‌ترین نقطه از گیلان برگزار شد که قضاوت این بازی برعهده کیوان علی محمدی، میلاد قاسمی، مجتبی غریب و شهاب محمدی بود.

 

هر دو تیم نیم اول را با تساوی صفر بر صفر به رخت‌کن رفتند. پس از شروع نیمه دوم دوم، سعید طالبی با زدن نخستین گل شهرداری آستارا در دقیقه ۵۳ بازی باعث تزریق روحیه برد در تیم شد؛ تااینکه پژمان ثباتی در دقیقه ۷۸ بازی گل پیروزی‌بخش شهرداری آستارا را وارد دروازه قشقایی شیراز کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری آستارا از ۲۹ بازی با ۳۸  امتیاز پس از ملوان بندر انزلی و آرمان گهر در جایگاه دوازدهم لیگ دسته یک کشوری قرار گرفته و بازی بعدی این تیم دوشنبه یک تیر ماه ۱۴۰۰ مقابل رایکای بابل در ورزشگاه مازندران برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول