اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تشکیل دولت قوی مسیر ورود نخبگان را به عرصه‌های مدیریتی باز می‌کند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل یک دولت قوی می‌تواند مسیر ورود جوانان و نخبگان را به عرصه‌های مدیریتی باز کند و تحول واقعی را در کشور رقم بزند.

تشکیل دولت قوی مسیر ورود نخبگان را به عرصه‌های مدیریتی باز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارمندان شهرداری اراک و مدیران بسیجی ادارات استان اظهار کرد: انتخابات در نظام اسلامی همچون مسابقه‌ای بزرگ برای خدمت به مردم است و ملت ایران با حضور خود در صحنه انتخابات در واقع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت و پاسداری می‌کنند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل یک دولت قوی می‌تواند مسیر ورود جوانان و نخبگان را به عرصه‌های مدیریتی باز کند و تحول واقعی را در کشور رقم بزند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه در عرصه بین المللی پشتوانه‌ای قوی برای نظام اسلامی است در عرصه داخلی هم زمینه مهمی برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز می‌باشد.

کریمی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب احقاق حقوق ملت ایران در مجامع جهانی و بین المللی می‌شود و پشتوانه‌ای محکم برای دیپلماسی خارجی است.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور خود در انتخابات سرنوشت خود را رقم خواهد زد و تنها مسیری که می‌تواند تحول آفرین باشد انتخابات است و در واقع انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما نتایج آن سال‌ها ماندگار خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بزرگترین حامی نظام جمهوری اسلامی مردم هستند که با حضور خود در طول ۴۲ سال انقلاب تهدیدات و توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند و در ۲۸ خرداد ماه بار دیگر ملت با حضور حماسی خود مانع سوء استفاده دشمنان و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهند شد.

کریمی تصریح کرد: امروز همه ما در انتخابات دو وظیفه مهم حضور با انگیزه برای انتخاب گزینه اصلح و دعوت دیگران به مشارکت در خلق حماسه داریم که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم چراکه تحقق این دو وظیفه مهم مصداق بارز کار انقلابی و به نوعی جهاد فی سبیل‌الله است.

وی افزود: در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی به برکت تفکر حضرت امام(ره) همه راهبردهای استکبار جهانی علیه ملت ایران با شکست جدی مواجه شده و انقلاب اسلامی به ملت‌های مسلمان و آزادی خواه یاد داد که می‌توان علیه نظام استکباری و زورگویی قیام کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: تفکر نجات بخش انقلاب اسلامی امروز در قالب جبهه مقاومت در منطقه و عرصه بین الملل نقش آفرینی می‌کند و امروز جبهه مقاومت تمام رویاهای استکبار جهانی را با نابودی روبه روکرده و صدای شکستن استخوان‌های آمریکا و حامیان آنها بیش از گذشته به گوش می‌رسد.

کریمی گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات به مثابه عمل صالح است و افرادی که در این میدان فعالیت می‌کنند عامل به تواصی به حق هستند و از این جهت بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: تواصی به حق به معنای خودسازی فردی نیست بلکه علاوه بر این دیگران را به حق دعوت کردن است و تواصی به حق در انتخابات به این معنی است که امت حزب الله و همه دلسوزان به نظام اسلامی به شکل شبکه‌ای و منسجم برای دعوت احاد و اقشار مردم به حق و حقیقت تلاش کنند تا جامعه در مسیر حق هدایت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول