اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

حمایت فعالان و متخصصان تجهیزات پزشکی از آیت‌الله رئیسی

فعـالان و متخصصین صنعت تجـهیزات پـزشکی کشورحمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام کردند.

حمایت فعالان و متخصصان تجهیزات پزشکی از آیت‌الله رئیسی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، فعـالین و متخصصین صنعت تجـهیزات پـزشکی کشور در بیانیه گردهمایی خود اعلام کردند: اکنون در برهه‌ای حساس از تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم. فسادگسترده، بیکاری روز افزون و اقتصاد بیمار رو نحیف ، وضعیت نابسامان معیشت مردم،  عدم برخورداری عموم  مردم از منابع کشور و تشدید فاصله طبقاتی به خصوص در چندسال اخیر، نیازمند یک تغییر و رویکرد اساسی در نظام حکمرانی و خط مشی‌های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی  کشور دارد. 

 این مهم میسر نخواهد بود؛ مگر دولتی زمام امور کشور را در دست گیرد که مشی عملی و نه فقط گفتاری در اجرای عدالت داشته باشد. این مهم قطعا با آمدن دولت و رئیس جمهوری که علاوه بر برنامه کارنامه درخشان داشته است، محقق خواهد شد.

دولتی مورد حمایت ماست که نگاه همه جانبه به سلامت جامعه داشته باشد و سلامت را برای همه آحاد کشور و به خصوص قشر محروم  تامین  کند.

دولتی مطلوب ماست که وزیر بهداشت آن و معاونین و دست اندرکاران آن تامین سلامت آحاد جامعه را بصورت انقلابی و جهادی و فارغ از منافع صنفی یا گروهی در دستور کار قرار دهند.

دولتی که مقابله صریح و بدون تعارف با تضاد منافع حاکم بر عرصه سلامت به خصوص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشته باشد  و دست مدیران و مسئولین ذیربط در حوزه‌های مختلف نظام سلامت خاصه را از رانت‌ها و امضاهای طلایی در بخش‌های مختلف بهداشت ،درمان ،دارو و تجهیزات پزشکی کوتاه کند.

حوزه تجهیزات پزشکی یکی از سه رکن اصلی نظام سلامت بوده و فعالیت بیش از 50 هزار کارشناس و متخصص ،بیش از 1000 شرکت تولیدی و بیش از 5500 شرکت دیگر فعال درعرصه‌های تجارت و توزیع و گردش بیش از 2.5 میلیارد دلار در سال از شاخصه‌های مهم این حوزه است که نیاز به توجه جدی مسئولین نظام سلامت داشته و البته طی چند سال اخیر با سوء مدیریت‌های حاکم بر وزارت بهداشت ضربات جبران ناپذیری را بخود دیده است.

ما شرکت کنندگان در این همایش که بخش کوچکی از جامعه بزرگ تجهیزات پزشکی کشور هستیم حمایت قاطعانه خود را از جناب آقای آیت الله دکتر رئیسی در تشکیل دولت قانون مدار و عدالت محور اعلام کرده و علیرغم عملکرد فاجعه بار دو دولت اخیر و ایجاد جو ناامیدی و یاس بین مردم نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند آینده کشور را بسیار درخشان و عزتمند و اسوارتر از همیشه می‌بینیم.

امیدواریم مسئولین آینده نظام سلامت شکور نیز که قطعا از بین صالحین و متخصصین و مدیران با کارنامه موفق حوزه سلامت خواهند بود نگاه مدبرانه و عالمانه خود را به مقوله پر اهمیت تجهیزات پزشکی مبذول داشته و منشا تحول و پیشرفت در حوزه تولید، بکارگیری و توزیع عادلانه منابع این حوزه و نگهداشت صحیح از این منابع حیاتی کشور باشند و با انتصاب انسان‌های پاک دست و انقلابی و دارای کارنامه بر مصدر تجهیزات پزشکی کشور باردیگر امید به آینده و تحول را در بین نخبگان این رشته فراهم کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول