اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

حمایت ۱۰۰۰ استاد دانشگاه پیام نور ازآیت الله رئیسی+لیست

هزار نفر از اساتید دانشگاه پیام نور کشور با صدور بیانیه ای از آیت الله رئیسی حمایت کردند.

حمایت ۱۰۰۰ استاد دانشگاه پیام نور ازآیت الله رئیسی+لیست

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس ۱۰۰۰ نفر از اساتید دانشگاه پیام نور کشوربا صدور بیانیه ای از آیت الله رئیسی حمایت کردند.

در متن بیانیه اساتید دانشگاه پیام نور کشور آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیْمِ

ملت فهیم و غیور ایران بار دیگر برای تعیین سرنوشت خود در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مشتاقانه به پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

همه آگاهیم که تقویت حاکمیت ملی، تداوم استقلال و عزت جهانی، ارتقای توانمندی نهادهای تصمیم ساز و اجرایی، بهبود سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، رونق اقتصادی، توجه به عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد همه وابسته به حضور پر رنگ و مشارکت حداکثری در انتخابات است. مشارکتی که رئیس جمهور آینده بتواند با اتکا بر رای و پشتوانه گسترده مردمی، برنامه‌های خود را به منظور بهبود و ارتقا اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جامعه بهتر اجرا نماید. ملت ایران بارها با حضور در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی و به خصوص انتخابات، وحدت و یکپارچگی شکوهمند خود را به نمایش گذاشته‌اند.

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور به عنوان گسترده‌ترین دانشگاه دولتی در بدنه آموزش عالی کشور هم‌پای دیگر اقشار جامعه ضمن حضور در انتخابات و دعوت همگان به مشارکت در انتخابات و با احترام به همه نامزدهای حاضر در صحنه رقابت انتخابات ریاست جمهوری، حمایت خود را از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اعلام می‌دارد.

این حمایت بر اساس وظیفه‌ای است که اعضای هیات علمی جامعه برای روشنگری بر عهده دارند. امید است ملت عزیز همچون گذشته با حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رای در انتخابات مشارکت جدی داشته باشند و با رای به آیت‌الله رئیسی موجب اقتدار کشور عزیزمان ایران را فراهم کنیم و بار دیگر وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان دهند.

اسامی امضاء کنندگان این بیانیه در زیر آمده است.

   

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول