اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برخی از مشکلات بزرگ با تصمیمات کوچکی حل می‌شوند/ لازمه بهبود شرایط تغییر مدیران بی‌تدبیر است

طائب با انتقاد از جریان مایوس‌سازی که در سال‌های گذشته به دلیل بی‌تدبیری‌ها ایجاد شده است، گفت: مردم بدانند با تغییر برخی از مسئولان بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

برخی از مشکلات بزرگ با تصمیمات کوچکی حل می‌شوند/ لازمه بهبود شرایط تغییر مدیران بی‌تدبیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلین مهدی طائب عصر امروز در جمع آمران به معروف این شهر، با مقایسه حکومت امیرالمؤمنین و جمهوری اسلامی گفت: همه این هجمه‌هایی که امروز علیه جمهوری اسلامی می‌شود در همان برهه هم علیه امام (ع) هم وجود داشت.

تحلیلگر مسایل سیاسی با اشاره به مذاکرات بین ایران و امریکا، توضیح داد: اینکه مستکبرانی مانند امریکا حاضر به مذاکره با سران جمهوری اسلامی شدند به دلیل توان مذاکره و قدرت سیاسی دیپلمات‌ها نبود، بلکه توان دفاعی سپاه قدس و سایر نیروهای مسلح دلیل اصلی این مذاکرات بود.

طائب ادامه داد: دو گروه جاهل متعصب و عالم بی‌عمل، عامل آسیب زدن به حکومت اسلامی در زمان امیرالمؤمنین و هم در جمهوری اسلامی بودند.

وی در خصوص تفاوت شرایط سیاسی اجتماعی حکومت حضرت امیر(ع) و جمهوری اسلامی توضیح داد: در شرایط امروز عالمان عامل هم بسیار زیاد هستند، یعنی اگر امروز عالمانی هستند که به روش‌های مختلف آسیب می‌زنند ولی در کنارش عالمان مؤثر هم کم نیستند.

طائب به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: فرمان آتش به اختیار در برابر فرمان آتش به دستور صادر می‌شود و فرمانده زمانی این فرمان را صادر می‌کند که به بصیرت و توان رزمندگانش ایمان داشته باشد.

طائب با انتقاد از جریان مایوس‌سازی که در سال‌های گذشته به دلیل بی‌تدبیری‌ها ایجاد شده است، تصریح کرد: مردم بدانند با تغییر برخی از مسئولان بسیاری از مشکلات حل خواهد شد؛ قطعا برخی از مشکلات به دلیل سوءمدیریت‌ها ایجاد شده و با یک تغییر کوچک برخی از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای مثال در موضوع کمبود امروز مرغ در بازار ببینید چند ماه گذشته جوجه‌های یکروزه را چطور از بین بردند و امروز به چه کنم چه کنم افتاده‌اند.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول