اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کلاهبرداری اینترنتی به سیمان رسید!

رئیس پلیس فتا هرمزگان از دستگیری کلاه برداری با 15 شاکی که با شگرد فروش عمده ای و ارزان قیمت سیمان اقدام به دریافت بیعانه می کرد در شهرستان بندر عباس خبر داد.

کلاهبرداری اینترنتی به سیمان رسید!

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمنی اظهار داشت: در پی مراجعه افرادی به پلیس فتا استان که شخصی با درج آگهی فروش عمده ای سیمان از آنها کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهم با انتشار آگهی های متنوع فروش سیمان با قیمت کارخانه در وب سایت دیوار اقدام به ارتباط با خریداران از طریق واتس آپ و تماس تلفنی می کرد و به عنوان نماینده فروش، وب سایتی جعلی و شبیه فروشگاه واقعی برای جلب اعتماد مشتری ایجاد کرده بود.

رئیس پلیس فتا هرمزگان با بیان اینکه متهم از تعدادی سیم کارت و کارت های بانکی با هویت اشخاص دیگر استفاده می کرداست، تصریح کرد : با اقدامات فنی و هماهنگی های قضایی سرانجام متهم در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا انتقال شد.

این مسئول انتظامی اذعان کرد:متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما با مشاهده ادله دیجیتال و مدارک مشهود به جرم ارتکابی اعتراف و به همراه پرونده مربوطه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد .

سرگرد بهمنی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در فضای مجازی و دنیای دیجیتال هر نوع محتوایی به صورت جعلی قابل طراحی است و همچنین مجرمین از هویت های پوششی استفاده می کنند،بنابراین قبل از واریز هرگونه بیعانه و مبلغ خریدی از اصالت آگهی و فروشنده مطمئن شوید.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول