اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ادامه حواشی در دوچرخه‌سواری/ اتحادیه جهانی انتخابات فدراسیون ایران را قبول ندارد؟

انتخابات دوچرخه سواری در حالی برگزار شده که اتحادیه جهانی هنوز نام رئیس جدید را نپذیرفته است.

ادامه حواشی در دوچرخه‌سواری/ اتحادیه جهانی انتخابات فدراسیون ایران را قبول ندارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری در حالی 5 خرداد برگزار شد که محمود رشیدی که به عنوان نامزد نزدیک به وزارت ورزش از وی یاد می‌شد، توانست به عنوان رئیس جدید انتخاب شود. هرچند انتظار می‌رفت اتحادیه جهانی نام وی را چند روز بعد از برگزاری مجمع به عنوان رئیس ثبت کند، اما با وجود گذشت 20 روز، این اتفاق نیفتاده و این نشان می‌دهد که حواشی در این رشته همچنان ادامه دارد.

وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، به نظر می رسد که اتحادیه جهانی هنوز انتخابات فدراسیون را به رسمیت نشناخته و سوالاتی در این زمینه دارد که مسئولان کشورمان باید در مورد آن پاسخ بدهند.

هرچند رشیدی گفته، برخی از داخل پالس‌هایی را در مورد نحوه برگزاری انتخابات به اتحادیه جهانی داده‌اند اما این برای فدراسیون و شخص رشیدی نمی‌تواند اتفاق خوبی باشد که در ابتدای کار با چنین چالشی روبرو شده است.

البته مکاتبات با فدراسیون جهانی چندان هم در دوچرخه سواری بی سابقه نبوده و پیش از این نیز یک بار مهدی سهرابی، ملی‌پوش کشورمان گفته بود، برخی از داخل به فدراسیون جهانی ایمیل زده و در مورد تست دوپینگ او شیطنت کرده‌اند.

به نظر می‌رسد با این مسائل رشیدی که پیش از این در فدراسیون‌های رزمی کار کرده و دوچرخه سوار نبوده، در ادامه کار نیز با این حواشی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول