اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تبلیغات ریاست جمهوری بهانه‌ای برای خرید پروتز چشم دختربچه روستایی شد

گروه ستاد مردمی آیت الله رئیسی که متشکل از 50 خیر نیک‌اندیش است، با تیمی متشکل از تعدادی پزشک خیر به بهانه ایجاد شور انتخاباتی در یکی از روستاهای دورافتاده استان اراک حضور یافته و با دیدن دختر بچه‌ 10 ساله‌ای که بر اثر سرطان ملانوم یک چشمش تخلیه و چشم دیگرش تحت شیمی درمانی قرار دارد، هزینه پروتز چشم این دختر بچه را به عهده گرفتند.

تبلیغات ریاست جمهوری بهانه‌ای برای خرید پروتز چشم دختربچه روستایی شد

خبرگزاری فارس ـ‌ اراک؛ در کنار زندگی پرمشغله ماشینی امروز که محبت کردن به دیگران در سایه مشکلات روزمره رنگ باخته و انسان‌ها به دلیل درگیر شدن با مشکلات اقتصادی توان مالی خوبی برای کمک کردن به همنوع را ندارند، هنوز هستند افرادی که آستین‌ها را برای کار خیر بالا زده و از کمک به نیازمندان و محرومان غافل نشده‌اند.

کمتر از پنج روز به انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری باقی مانده و در گوشه و کنار ایران اسلامی حال و هوای انتخابات فضایی خاص به شهرها و روستاها بخشیده است.

عنوان طرح «هر خانه یک ستاد» از سوی آیت‌الله رئیسی در زمان ثبت‌نام انتخابات کافی بود که حامیان آقای رئیسی از کارگر و کارفرما گرفته تا بازاری و کارمند و زن و مرد از این طرح استقبال کرده و با تشکیل ستادهای مردمی به شور انتخابات بی‌افزایند.

از جمله ستادهای مردمی شکل گرفته در استان مرکزی ستاد مردمی جمعی از خیرین به نام «خیریه مهر مهدی» است که به بهانه تبلیغ انتخابات، راهی روستاهای دور و نزدیک استان مرکزی شده و با تیم پزشکی و مشاوره‌ای به یاری روستاییان محروم می‌شتابند.

گروه ستاد مردمی آقای رئیسی که متشکل از 50 خیر نیک‌اندیش است، با تیمی متشکل از تعدادی پزشک خیر که در طول سال به ویزیت رایگان بیماران نیازمند می‌پردازند، این بار به بهانه ایجاد شور انتخاباتی در یکی از روستاهای دورافتاده استان حضور یافته و با دیدن دختر بچه‌ 10 ساله‌ای که بر اثر سرطان ملانوم یک چشمش تخلیه و چشم دیگرش تحت شیمی درمانی  قرار دارد، هزینه پروتز چشم این دختر بچه را به مبلغ 30 میلیون ریال عهده گرفته و هزینه‌های شیمی درمانی او را نیز تقبل کردند.

این گروه خیر همچنین هزینه‌های درمان ناباروری یک زوج روستایی را نیز تقبل کردند.

خبرگزاری فارس طی تماسی با اعضای این خانواده‌ها قصد تهیه گزارش داشت که آنها درخواست کردند نامی از آنها برده نشود و خبرنگار فارس هم به منظور حفظ حرمت این خانواده‌ها از آوردن نام روستا خودداری کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول