اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

شورای شهر پایتخت نیازمند نیروهای جهادی است

کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه پایتخت نیازمند نیروی جهادی است ، گفت: تغییر و تحول و زندگی دوباره بخشیدن به پایتخت نیازمند کار علمی مضاعف با کمک نخبگان هستیم در واقع تهران بایدبا ویندوز جدید دوباره زنده شود.

شورای شهر پایتخت نیازمند نیروهای جهادی است

مهدی پیرهادی کارشناس مسائل اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه کلانشهر تهران یک مجموعه پیچیده است و مشکلات خاص خودش را دارد،گفت: در شورای جدید شهر تهران برای همه موضوعات و مطالبات مردم برنامه مدون داریم به طوری که قبل از آنکه برخی از مشکلات و معضلات شهری تبدیل به بحران شود با عزم و همت مضاعف و همچنین همکاری دولت انقلابی آینده نسبت به رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر با ۹۵ درصد فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه اتوبوس رانی و تاکسی روبه رو هستیم که در آلودگی هوا هم تاثیر مستقیم دارند. از طرفی توسعه حمل و نقل عمومی مانند خط ۹ و ۱۰ مترو باید هر چه سریعتر به صورت مجموعه کامل تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

پیرهادی با تاکید  برشکل گیری مدیریت یکپارچه شهری تصریح کرد: یکی از گام های شورای شهر تهران خارج کردن خودروهای غیر استاندارد با همکاری و ارائه تسهیلات به صاحبان خودروها توسط دولت آینده است همچنین برای مسائل اجتماعی و آسیب های اجتماعی برنامه مدون داریم.

وی بابیان اینکه رویکرد ورزش همگانی باید دنبال شود، ادامه داد: برای حفظ سلامت شهروندان تهرانی حوزه ورزش باید به طور کلی توسعه پیدا کند، البته بهسازی و نگهداری از وسایل عمومی ورزشی برای مردم از دیگر گام‌های شورا خواهد بود.

کاندیدای شورای شهر تهران اضافه کرد: مسائلی مانند سالمندی شهر تهران، آسیب های اجتماعی، کاهش هزینه اداره شهر، توسعه و به روز کردن تجهیزات شهری و مدیریت پسماند نیازمند کار علمی است.

وی افزود: از آنجایی که بانوان نزدیک به 50 درصد جمعیت تهران را تشکیل می دهند باید به مسائل رفاهی آنها مانند ایجاد فضای عمومی، اوقات فراقت، سلامت روحی و روانی و توانمند سازی بانوان مورد توجه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول