اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آخوندی: دولت توان گسترش و توجه به ورزش همگانی را ندارد/ برای اشتغال‌زایی در ورزش برنامه داریم

نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ششمین دوره انتخابات شورای شهر گفت: وزارت ورزش و ادارات کل در استان‌ها به دلایل گوناگون توان گسترش و توجه مناسب به حوزه ورزش همگانی را ندارند

آخوندی: دولت توان گسترش و توجه به ورزش همگانی را ندارد/ برای اشتغال‌زایی در ورزش برنامه داریم

محمد آخوندی، نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به تشریح برنامه‌های تخصصی خود در حوزه ورزش پرداخت.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب و لزوم ورود نیروهای جوان و با انگیزه جهادی به عرصه‌های مدیریت شهری تهران، توسعه ورزش همگانی را از برنامه اصلی خود پس از ورود به شورای شهر تهران معرفی کرد.

آخوندی با اشاره به مطالبه و تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت توجه به ورزش همگانی، اظهار داشت: ورزش در حوزه شهری با سلامت جامعه ارتباط مستقیم دارد و به ویژه سلامتی بانوان و کودکان نیز در گرو فعالیت‌ ورزشی هدفمند است. از سوی دیگر در حوزه دولتی، وزارت ورزش و ادارات استان‌ها به دلایل گوناگون توان گسترش و توجه مناسب به حوزه ورزش همگانی را ندارند. به همین دلیل شهرداری‌ها باید توسعه ورزش همگانی را با هدف ارتقاء سلامتی و افزایش شور، نشاط و تفریح در شهر یکی از وظایف اصلی خود قرار دهند.

وی افزود: کارهای خوبی در این زمینه در سال‌های گذشته انجام گرفته اما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی جدید فرآیندی را تعریف کنیم که بتوان همه خانواده‌ها را درگیر ورزش و به ویژه ورزش همگانی کرد.

نامزد شورای شهر تهران با اشاره به برنامه‌های خود در حوزه ورزش، تصریح کرد: با توجه به اینکه تهران جمعیت بالایی دارد و قهرمانان بسیاری را تربیت کرده و از این جهت حتی با یک کشور برابری می‌کند، برنامه‌هایی داریم که علاوه بر ورزش همگانی به ورزش حرفه‌ای نیز وارد شویم و حتی بتوانیم در این حوزه اشتغال نیز ایجاد کنیم و از جوانان فارغ‌التحصیل نهایت استفاده را داشته باشیم.

آخوندی ادامه داد: بر این باور هستیم که پتانسیل‌های خوبی فراهم است که اگر به لطف پروردگار، مردم عزیز تهران ما را شایسته اعتماد خود دانستند، می‌توانیم آنها را به فعلیت برسانیم و هم در ورزش همگانی و قهرمانی و هم در حوزه اشتغال جوانان متخصص در امر ورزش با اجرای برنامه‌هایی که جزئیات آن را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند، وضعیت را بهبود خواهیم بخشید.

وی  افزود: ایجاد روحیه سالم و شاداب در سنین مختلف، پر کردن اوقات فراغت شهروندان و همچنین گسترش ورزش شهروندی از جمله اهداف شهرداری تهران است.

سخنگوی اسبق سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کاهش شیوع ویروس کرونا و حضور دوباره شهروندان در عرصه های ورزشی و اجتماعی، شاهد اثرگذاری بیشتری از فعالیت های حوزه ورزش شهروندی در آینده باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول