اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

دعوت ده‌ها هزار بسیجی برای شرکت مردم در انتخابات

ده‌ها هزار نفر از بسیجیان، فرماندهان و فعالان مسجدی پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

دعوت ده‌ها هزار بسیجی برای شرکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ده‌ها هزار نفر از بسیجیان، فرماندهان و فعالان مسجدی پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

( (...إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ...؛ همانا خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! (رعد/ ۱۱)

حضرت امام خمینی (ره): این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی): همه کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند، به آینده کشور اهمیت می‌دهند دلشان برای منافع ملی می‌سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند.

حمد و سپاس خدای بی‌همتا را که بر ما منّت نهاد و نعمت انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه را بر ما ارزانی داشت تا تحت زعامت آن عارف نستوه، ظلم و ستم جهانخواران و جیره خواران داخلی آنان را پایان ببخشیم و پرچم با شکوه حاکمیت  «الله» را بر بلندای نهضت‌های مردمی جهان به اهتزاز درآوریم.

و اینک که در سپیده دم طلوع فصل جدید حیات طیبه جمهوری اسلامی ایران و طلیعه روح‌بخش و فرحناک گام دوم انقلاب، گام‌های استوار جمهوریت و اسلامیت فراتر از مرزهای جغرافیایی، حاکمیت کلیدی دل‌ها را به دست آورده، ملت ما را در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داده است تا به همت و یاری یکدیگر به فصل جدید جمهوریت و اسلامیت، عقلانیت، اقتدار، نشاط و آبرومندی در زندگی سلامی دوباره بکنند و با انتخابی شایسته و اصلح، ایرانی عزتمند و سرافراز را شاهد باشند و این محقق نمی‌شود، مگر با همت و اراده پرخروش و خواست همه ما.

بسیجیان و فعالان مساجد در محلات سراسر کشور، با تعظیم و تکریم مردم عزیز، از آحاد ملت شریف ایران دعوت می‌نمایند تا تحت عنایت ذات اقدس الهی، با حضوری دشمن شکن و آگاهانه در انتخابات 28 خرداد ماه 1400، با شایسته‌ترین انتخاب که به فرموده فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) می‌بایست فردی ولایتمدار با مدیریت قوی، ایمان قوی، عدالت‌خواه و فسادستیز، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های کشور و جوانان، همیشه در میدان برای خدمت باشد، گامی دیگر در اعتلاء و ارتقای ایران اسلامی برداریم.

همه باهم به نیابت از شهدا می‌آییم و می‌سازیم فردای ایران اسلامی را.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول