اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

کوهی از مشکلات در شهر تهران انباشته شده است/ تهران 4 سال گذشته درخواب بود

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه کوهی از مشکلات در 4 سال گذشته در شهر تهران انباشته شده است، گفت: بعد از یک دوره طوفانی از کار تلاش و نوآوری، در 4 سال اخیر تهران در خواب به سر برده و شورای جدید کار سختی در پیش دارد.

کوهی از مشکلات در شهر تهران انباشته شده است/ تهران 4 سال گذشته درخواب بود

پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه شورای ششم شهر تهران باید در عرض ۴ سال آینده، یک فعالیت ۸ ساله انجام دهد،گفت: اگر در این دوره رای آورده و و وارد شورای شهر شوم در حد فاصله زمان رای گیری با سایر اعضاء اولویت های مشکلات مهم شهر تهران را تبیین و در اولویت قرار می دهیم.

وی افزود: در حال حاضر باید به این نکته اشاره کنم که یک ترمز 4 ساله به حرکت خدمت محور شهر زده شده است که باعث شد کوهی از مشکلات ایجاد شود در واقع بعد از دوره طوفانی از کار تلاش و نوآوری در 4 سال اخیر تهران در خواب به سر برده و شورای جدید کار سختی در پیش دارد.

سروری با بیان اینکه مشکلات را باید هم چاره اندیشی و هم برنامه ریزی برای حرکت رو به جلو انجام دهیم، تصریح کرد: اکنون مهم ترین مشکلات اصلی شهر تهران مسائل محیط زیست، حمل و نقل و آلودگی هوا است همچنین باید دولت آینده در حوزه مسکن به خصوص بافت فرسوده تهران همکاری و اقدام عاجلی انجام شود چراکه بافت های فرسوده تهران از مسائل مهم است در واقع شورای ششم شهر تهران باید در عرض ۴ سال آینده یک فعالیت ۸ ساله انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول