اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دی بوئر:هلند قدم اول را به خوبی برداشت / شوچنکو:دیداری جذاب و سریع دیدیم

سرمربی تیم ملی اوکراین پس از باخت مقابل هلند اظهار داشت: بازی سریع و جذابی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم یک روحیه خوب از خود به جا گذاریم.

دی بوئر:هلند قدم اول را به خوبی برداشت / شوچنکو:دیداری جذاب و سریع دیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب رقابت های یورو 2020 در گروه C ، تیم ملی هلند در یک دیدار جذاب مقابل تیم ملی اوکراین به برتری 3 بر 2 رسید.

آندری شوچنکو پس از این باخت گفت: بازی سریع و جذابی بود و هر 2 تیم موقعیت های فراوان گلزنی داشتند. می خواهم از تیمم تشکر کنم که واکنش خوبی به 2 گل داد و توانست به بازی بازگردد. ما توانستیم انرژی خود را تغییر دهیم و در خط حمله به خوبی کار کنیم. سیستم بازی ما پس از عقب افتادن تغییر کرد و ما توانستیم تعادلی در بازی به وجود آوریم. تیم ظرفیت و توانایی بالای خود را به خوبی نشان داد.

فرانک دی بوئر نیز پس از این برد اظهار داشت: یک تیم خوب هلند دیدیم. وقتی در یک بازی که 2 بر صفر پیش هستید، کار به تساوی 2 بر 2 می رسد شما ناامید خواهید شد ولی خوشبختانه دنزل دامفرایز با یک ضربه سر استثنایی ما را پیش انداخت. پس ما شروع خوبی در یورو داشتیم.

وی ادامه داد: ما در هر صورت باید عقب می کشیدیم و این عقب بازی کردن برای ما خطرساز شد. ما به مشکل برخوردیم و باید می توانستیم کار خودمان را انجام دهیم. ما باید 90 دقیقه آنها را تحت فشار می گذاشتیم و نباید آن گل ها را دریافت می کردیم. به هر حال، بازی را بردیم و همین اتفاق بسیار خوب است. قدم اول برداشته شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول