اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حامیان آیت الله رئیسی در شهرکرد فردا تجمع می‌کنند/ پروتکل‌ها با دقت رعایت می‌شود

قائم‌مقام شورای هماهنگ‌کننده ستاد آیت الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری از گردهمایی بزرگ حامیان این کاندیدای ریاست جمهوری با سخنرانی سعید محمد، ساعت 18 عصر در محل پارک ملت شهرکرد با رعایت موارد بهداشتی خبر داد.

حامیان آیت الله رئیسی در شهرکرد فردا تجمع می‌کنند/ پروتکل‌ها با دقت رعایت می‌شود

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به تعیین هشت نقطه فضای باز شهری توسط فرمانداری شهرستان شهرکرد جهت انجام گردهمایی‌ها و تجمعات تبلیغاتی انتخابات و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تجمع‌کنندگان، گردهمایی بزرگ حامیان آیت‌الله رئیسی، با حضور و سخنرانی سعید محمد در محل ضلع جنوبی پارک ملت شهرکرد جنب پارک بانوان  راس ساعت 18 برگزار می‌شود.

قائم‌مقام شورای هماهنگ‌کننده ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قبلاً طی درخواستی کتبی از فرمانداری شهرستان شهرکرد، این فرمانداری با اعلام فهرستی از هشت نقطه فضای باز شهری، برگزاری تجمعات تبلیغاتی را در این نقاط بلامانع اعلام کرده که یکی از این نقاط پارک ملت شهرکرد می‌باشد.

وی تاکید کرد: از جمله‌ اصلی‌ترین محورهای این گردهمایی تبیین برنامه‌های آیت الله رئیسی و افزایش شور و نشاط سیاسی در جهت افزایش مشارکت در انتخابات 1400 است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول