اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

برگزاری آموزش رسانه توسط سازمان امنیت و همکاری اروپا در ترکمنستان

سازمان امنیت و همکاری اروپا در ترکمنستان برای روزنامه نگاران این کشور دوره آموزشی در زمینه رسانه‌های دیجیتال و ابزارهای چندرسانه‌ای برگزار می‌کند.

برگزاری آموزش رسانه توسط سازمان امنیت و همکاری اروپا در ترکمنستان

به گزارش  خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، سازمان امنیت و همکاری اروپا در «عشق‌آباد» برای روزنامه نگاران ترکمن آموزش سه روزه در مورد رسانه‌های دیجیتال و ابزارهای چندرسانه‌ای برگزار می‌کند که در طی آن یک کتابچه راهنمای تهیه شده توسط متخصصان بین المللی ارائه می‌شود.

به گزارش مراکز خبری،  این آموزش از 16 تا 18 ژوئن در قالب آنلاین در بستر ZOOM برگزار خواهد شد. هدف از این کلاس‌های آموزشی، بالا بردن سطح دانش دیجیتالی روزنامه نگاران و ارتقا سطح ظرفیت کارمندان در روزنامه‌ها، مجلات و چاپخانه‌ها و  نشریات آنلاین و خبرگزاری‌ها است.

کارشناسانی که در این آموزش همکاری می‌کنند، «یوری پورگین» ، استاد گروه نظری و عملی روزنامه نگاری در انستیتوی ارتباطات جمعی، فلسفه و علوم سیاسی دانشگاه دولتی آلتای و «وادیم ماکارنکو» - نویسنده ، معلم و خالق اولین وب سایت روزنامه نگاری اطلاعات در لهستان است.

 مدرسین در مورد جنبه‌های مختلف عملکرد رسانه‌ها در زمینه تحول دیجیتالی بازار اطلاعات با استفاده از نمونه انتشارات روسی Altapress و بزرگترین نشریه لهستانی Gazeta Wyborcza صحبت خواهند کرد.

 در روز پایانی، 18 ژوئن ، در یک میزگرد با حضور سردبیران اصلی روزنامه‌ها و کارمندان عالی رتبه عملکرد سازمان انتشارات دولتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول