اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۵۶۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در گلستان ۷۳۰۰ شغل ایجاد کرد/ اجرا و تکمیل بیش از ۳ هزار پروژه محرومیت‌زدایی

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از راه‌اندازی ۵ هزار و ۶۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی با اشتغال بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ نفر در این استان خبر داد.

۵۶۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در گلستان ۷۳۰۰ شغل ایجاد کرد/ اجرا و تکمیل بیش از ۳ هزار پروژه محرومیت‌زدایی

علی ملک‌شاهکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان پیرامون اهم فعالیت‌های بسیج سازندگی استان در بخش اشتغالزایی اظهار کرد: ۵ هزار و ۶۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی با اشتغال بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ نفر در استان گلستان راه‌اندازی شد و ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ارائه شده است.

وی با اشاره به ایجاد و راه‌اندازی ۶۵۰ صندوق قرض‌الحسنه در سراسر استان گلستان تصریح کرد: تاکنون ۵ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات از طریق این صندوق‌های قرض‌الحسنه به مردم ارائه شده است.

* ۳ هزار و ۱۱ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان گلستان اجرا و تکمیل شده است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: ۳ هزار و ۱۱ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان گلستان اجرا و تکمیل شده است که اهم آن ساخت و بازسازی خانه عالم، کانال‌های آبرسانی اراضی کشاورزی، ساخت مدرسه، جاده بین مزارع، آبرسانی آب شرب، راهسازی، فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار که با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان تحویل مردم شد.

ملک‌شاهکوهی از توزیع یک‌هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه به زوجین خبر داد و گفت: این اقلام با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان با مشارکت مردم و خیرین خریداری و تحویل زوج‌های جوان شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در ۲۴ خرداد بیان کرد: توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان را به مناسبت دهه کرامت در دستور کار قرار دادیم.

* انعقاد قرارداد تعمیر و بهسازی ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از انعقاد قرارداد تعمیر و بهسازی ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: ساخت و نوسازی ۲۴ مدرسه، افتتاح پروژه آبرسانی خط انتقال شبکه روستایی زلزله‌زده «ویرو» شهرستان رامیان با اعتبار ۲ میلیارد تومان از دیگر اقدامات سپاه نینوا استان است.

ملک‌شاهکوهی از کلنگ‌زنی ۱۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی با اولویت پروژه‌های زیرساختی در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری و ارتباط مستمر با مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم در راستای اجرایی کردن پروژه‌های کلان عمرانی گفت: در راستای تسریع پروژه‌های زیرساختی ۲۳ تفاهم‌نامه با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد تومان عقد قرارداد شده است که تاکنون بخش زیادی از مشکلات سد نرماب حل شد.

* پیشرفت ۸۵ درصدی فاز نخست شهر بازی گرگان/ اتمام زهکشی ۳۰ هزار هکتار اراضی استان گلستان در مرحله نخست

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص اتمام ۳۰ هزار هکتار زهکشی در مرحله نخست گفت: با اجرای این طرح تحول اقتصادی در استان به وجود می‌آید که اگر ۲۸۰ هزار اراضی استان گلستان زهکشی و در سطح تناژ گندم ارتقاء خواهد یافت.

ملک‌شاهکوهی از پیشرفت ۸۵ درصدی فاز نخست شهر بازی گرگان خبر داد و افزود: این پروژه شهری با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

وی آغاز ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار آبیاری نوین را از دیگر برنامه‌های سپاه نینوا برشمرد و گفت: این پروژه تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، هوشمندسازی و برقی کردن چاه‌های کشاورزی به تعداد ۸ هزار حلقه از جمله اقدامات است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از پیگیری انعقاد قرارداد ۶ هزار هکتاری سایت میگوی گمیشان خبر داد و بیان کرد: از اهداف قرارگاه سازندگی خاتم در اجرای پروژه‌های زیرساختی، سرعت، کیفیت، صرفه‌جویی و استفاده از مشارکت مردم، خیرین و گروه‌های جهادی است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول