اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کارنامه نامزدها گزینه اصلح را مشخص می‌کند

نماینده مردم آستارا در مجلس دهم با تأکید بر حضور حداکثری و انتخابات نامزد اصلح، گفت: مردم از مشاهده کارنامه‌ای که نامزدهای انتخابات از خود ارائه داده‌اند به‌خوبی دریافته‌اند تا صالح و اصلح را از یکدیگر بشناسند و اداره دولت را به چه کسی واگذار کنند.

کارنامه نامزدها گزینه اصلح را مشخص می‌کند

ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای کارآمدی سیاسی و رویارویی نقطه قوت انقلاب در برابر حکومت‌های پوشالی است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات‌های متعدد در ایران اسلامی، افزود: جمهوری اسلامی ایران به خود افتخار می‌کند که توانسته در طول عمر بابرکت بالای ۴۰ ساله، شاهد دهها انتخابات با مشارکت مسئولانه و متعهدانه مردم در آن باشد.

نماینده مردم آستارا در مجلس دهم با اشاره به وجوه تمایز انتخابات در جمهوری اسلامی با سایر کشورهای مدعی دموکراسی، گفت: بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی تنها در پروپاگاندای رسانه‌ای توانسته‌اند خود را به جهانیان معرفی کنند درحالی‌که مردم و رای آن‌ها تأثیر چندانی بر سرنوشت آن‌ها ندارد.

عضو سابق مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: حضور پرشکوه و باصلابت ملت ایران در حماسه انتخابات پیش رو ضامن امنیت و ارتقای آن در جهان در جهت حفظ استقلال است.

داداشی، حضور در انتخابات و دادن رای را حق‌الناس دانست و گفت: هر رای ایرانی در وجه خدا حسنه محسوب می‌شود چراکه مشارکت حداکثری در این فریضه عبادی سیاسی برای دوستان خدا، امیدوارکننده و عزت‌آفرین و برای دشمنان ملت ایران ذلت‌بار و یاس آفرین است.

عضو سابق کمیسیون اصل نود قانون اساسی بر لزوم دقت در انتخاب کاندیدای اصلح تأکید کرد و گفت: ملت ایران با بررسی نامزدها، اعلام موضع و همچنین مشاهده کارنامه‌ای که نامزدهای انتخابات از خود ارائه داده‌اند به‌خوبی دریافته‌اند تا صالح و اصلح را از یکدیگر بشناسند و اداره دولت را به چه کسی واگذار کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول