اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اجتماع خودجوش حامیان آیت الله رئیسی در مشهد برگزار شد

اجتماع حامیان آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ورزشگاه تختی مشهد بدون حضور وی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

اجتماع خودجوش حامیان آیت الله رئیسی در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حامیان آیت الله رئیسی امشب در ورزشگاه تختی با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در ورزشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاضر شدند.

در این تجمع اقلیت‌های مذهبی، جوانان و نوجوانان، زن و مرد و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد ایران را یکصدا سر می‌دادند.

در روند تجمع مسؤول هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی روی سن حضور یافت و سخنانی را ایراد کرد.

علیرضا افشار اظهار کرد: آنچه که امروز مردم را یکپارچه به میدان آورده و در آستانه یک حماسه بی‌نظیر در انقلاب قرار داده است، امیدی است که مردم به آینده این کشور با حضور مدیری مردمی و جهادی دیده‌اند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی با شعار«هر خانه یک ستاد» شور انتخاباتی را ایجاد کرد، متذکر شد: مطالبه آیت الله رئیسی مشارکت حداکثری است و بعد تبلیغات برای خود، این وقاحت است که بگویند آن ۶۰ درصدی که پای صندوق رأی نمی‌آیند پشت سر ما هستند، شما خودتان باعث و بانی این وضع هستید و باید پاسخگو باشید.

حجت الاسلام احمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در ادامه در چند توصیه در خصوص مقابله با دشمن و تبلیغات برای آیت الله رئیسی، گفت: اعتماد و اعتقاد به جوانان، تسهیل ازدواج، تسهیل خرید مسکن، جوانگرایی، مقابله با دشمن و تجملاتی نکردن تبلیغات برای آیت رئیسی از اقدامات آینده و توصیه‌های اکنون ایشان است.

در انتهای این مراسم، به مناسب ولادت حضرت معصومه(س) حاج احمد واعظی در ورزشگاه به مدح و ثنای آل الله پرداخت.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول