اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آسمانی صاف طی هفته روزهای پیش‌رو در انتظار مازندران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به پیش‌بینی هوای صاف در استان گفت: تا اواسط هفته پیش‌رو آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری و در برخی ساعات با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

آسمانی صاف طی هفته روزهای پیش‌رو در انتظار مازندران

احمد اسدی امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز از ابرناکی آسمان مازندران کاسته شده و شاهد جو نسبتا پایداری در استان بودیم.

وی افزود: از لحاظ دمایی غالب شهرهای مرکزی و شرقی حداکثر دما به ۳۰ درجه رسیده و کمینه دما مربوط به بلده با ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط هفته پیش‌رو کماکان با استقرار جریانات مرطوب شمالی در منطقه و همراهی آن با عبور امواج تراز میانی انتظار داریم آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری و در برخی ساعات با افزایش ابر پیش‌بینی شود.

اسدی اضافه کرد: طی این مدت احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد که احتمال آن زیاد نخواهد بود

وی با بیان اینکه دمای هوا طی روزهای آینده نوسانات چندان دمایی نداریم، تصریح کرد: انتظار داریم دمای هوا یکی دو درجه گرم‌تر شود.

معاون هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بارش چندانی پیش‌بینی نمی‌شود کماکان در به بحث مدیریت مصرف آب توجه شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول