اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمنان سعی بر پمپاژ ناامیدی بر مردم دارند

امام جمعه شهرقدس گفت: دشمنان سعی بر پمپاژ ناامیدی بر مردم دارند اما مردم علیرغم تبعیض‌ها و مدیریت‌‌های ناکارآمد برخی مسئولین با عشق به انقلاب اسلامی، رهبری و حاج قاسم پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت.

دشمنان سعی بر پمپاژ ناامیدی بر مردم دارند

حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی اظهار کرد: برای بازیابی کرامت انسان نیازمند تقوا و پرهیز از گناه و کنترل نفس است و حضرت معصومه سلام الله علیها نیز با تقوایی که داشتند به مقام شفاعت دست یافتند.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت، افزود: انقلاب اسلامی مولود مبارک حضرت معصومه سلام الله علیها است. حفظ کرامت انسانی، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است. انتخابات ۲۸ خرداد اهمیت بسیار بالایی برای کشور دارد و رعایت اخلاق باید مورد توجه همه کاندیداها و ستادهای انتخاباتی باشد تا انتخابات تجلی بخش کرامت انقلابی باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس ضمن گلایه از تبلیغات قانون‌شکن برخی کاندیداها افزود: برخی کاندیداها در تبلیغات خود قانون و حقوق مردم و بیت المال را رعایت نمی‌کنند و آیا چنین کسانی که در این چند روز تبلیغات، قانون را رعایت نمی‌کنند می‌توانند حافظ بیت المال و حقوق مردم باشند؟

وی با اشاره به اینکه کرامت انسان‌ها و رعایت حقوق مردم برای کاندیداهای باید توجه شود، افزود: چشم تمام دوستان و دشمنان دنیا به انتخابات ایران بوده و هر رای تیری بر چشم دشمن است و روز انتخابات میدان عملیات تیرباران کردن دشمن است و حضور پرشور مردم مانند لشکری با صلابت علیه دشمن بوده و صف‌های طویل انتخابات اقتدار آفرین مصونیت بخش و دشمن شکن خواهد بود.

وی افزود: راهبرد دشمنآن بر مشارکت حداقلی و خلوت بودن صف‌های رای است و سعی بر پمپاژ ناامیدی در مردم دارند اما مردم علیرغم تبعیض‌ها و مدیریت‌‌های ناکارآمد برخی مسئولین با عشق به انقلاب اسلامی، رهبری و حاج قاسم پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت و با هر رای سیلی محکمی بر دشمنآن سردار سلیمانی خواهند نواخت.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار با تاکید به خانواده‌ها در تربیت دختران انقلابی تمدن ساز گفت: سیبل هدف گذاری دشمن در شبکه‌های اجتماعی دختران و بانوان جامعه اسلامی ایران است و بر فرزند آوری و فرزند پروری و بر سست کردن بنیان خانواده‌ها برنامه ریزی کرده است و نقش اساسی تربیت جامعه برعهده مادران در خانواده هاست.

امام جمعه شهرستان قدس بیان داشت: برخی کاندیداها بلندگوی غرب هستند و جایگاه بانوان را پایین آورده‌اند در حالیکه براساس شایسته سالاری باید گزینش انجام شود و خط کشی میان زن‌و مرد بر فضای فرهنگی جامعه آسیب می‌زند و بانوان جامعه باید مراقب این توطئه‌ها باشند.

امام جمعه شهرستان قدس خطاب به رای اولی‌ها که به سن بلوغ سیاسی رسیده‌اند، تصریح کرد: از حق انتخاب و تعیین سرنوشت خود استفاده کنید و با نقش آفرینی در تعیین سرنوشت خود و جامعه،ضمن ایجاد مشارکت حداکثری، کاندیدای اصلح را انتخاب کنید.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول