اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی ایران و کامبوج| سجده شکر محمدی بعد از گلزنی و دومین گل ملی قائدی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در بازی با کامبوج دومین گل ملی خود را به ثمر رساند.

حاشیه بازی ایران و کامبوج| سجده شکر محمدی بعد از گلزنی و  دومین گل ملی قائدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  در شروع نیمه دوم با حضور کریم انصاری فرد در میدان، علیرضا جهانبخش بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن داد.انصاری فرد جانشین مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی شد.

* بازیکن تیم کامبوج بعد از برخورد با سرلک بازیکن تازه وارد تیم ملی دچار مصدومیت شد. این بازیکن به داور معترض شد که چرا خطایی به سود کامبوج اعلام نمی شود در حالیکه در صحنه‌های آهسته مشخص بود این بازیکن خودش به پای بازیکن تیم ملی کشورمان ضربه زده است.

* مهدی قائدی بعد از حضورش در میدان یک پاس گل زیبا به میلاد محمدی داد. محمدی بعد از گلزنی به کامبوج سجده شکر به جا آورد این پنجمین گل تیم ملی به کامبوج در این مسابقه است.

* گل ششم تیم ملی را پورعلی گنجی با یک ضربه سر و روی کرنر ارسالی قدوس به ثمر رساند و بعد از گلزنی به سمت قدوس رفت و بخاطر ضربه خوب کرنر و پاس گل از او تشکر کرد.

* کاوه رضایی سه  فرصت خوب گلزنی را از دست داد. در صحنه دوم مهدی قائدی به زیبایی پا به توپ وارد محوطه جریمه کامبوج شد و توپ را به رضایی پاس داد که این بازیکن مقابل دروازه‌بان کامبوج ناکام ماند. رضایی در گل نزدن در این مسابقه هت تریک کرد اما در دقیقه 80 گل اول خودش و گل هشتم تیم ملی را با ضربه سر به ثمر رساند.

* کاوه رضایی با سامان قدوس مشغول چانه زنی بود تا ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه را بزند و در نهایت ضربه هم رضایی این ضربه را به تیرک افقی دروازه خورد. 

* مهدی قائدی در دقیقه 84 گل  دوم ملی خود را به کامبوج زد اولین گل ملی او به بوسنی در بازی دوستانه زده شد.

مسابقه دو تیم تا دقیقه 82 با نتیجه 9  بر صفر به سود تیم ملی در جریان است.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول