اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نامزدهای انتخابات و ستادهای آنان اخلاق مداری و ادب و آداب مناظره و تبلیغات انتخاباتی را مراعات کنند.

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم مردم عزیز همانند دوره‌های قبل یک حضور حماسی داشته باشند و بار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم بزنند که این یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت حضور گسترده و پرشور در انتخابات افزود: نامزدهای انتخابات و ستادهای آنان اخلاق مداری و ادب و آداب مناظره و تبلیغات انتخاباتی را مراعات کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: مردم با یک انتخاب پر بصیرت در عرصه مدیریت اجرایی کشور و برنامه ریزی پیشرفت و توسعه، فردی کارآمد و شایسته انتخاب کنند و همچنین در انتخابات شورای شهر و روستا به افرادی لایق، خدمتگزار، خوش سابقه، متدین و انقلابی رأی دهند.

وی عنوان کرد: فرد شایسته باید با ایمان، تقوا مدار و اخلاق گرا، مدیر، مدبر و کارآمد، عدالت‌خواه و فساد ستیز، مردمی و به دور از زندگی تجملی باشد.

صفایی بوشهری ادامه داد: فرد شایسته باید دارای روح امید به آینده و فعال، جوان‌گرا و داشتن روحیه استفاده از جوانان، ولایت‌مدار و در راستای اهداف نظام و رهبری فعالیت کردن باشد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: اعتقاد به ظرفیت‌های درونی با حفظ تعاملات هوشمندانه و عزتمند خارجی همچنین دارا بودن برنامه برای حل مشکلات مردم به ویژه مسائل معیشتی و اقتصادی از ویژگی‌های فرد شایسته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: حکومت و نظام اجرایی در اسلام ابزاری برای تحقق امنیت، عدالت و پیشرفت در سایه ایمان، تقوا و اخلاق اسلامی است و بی‌تردید نظام حکومتی یک ضرورت اجتماعی و اسلامیت آن اساس آن و مردم‌داری و مردم‌سالاری طریق تحقق آن می‌باشد و التزام مردم به اسلامیت، مجاهدت و پایداری در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی ایران یک وظیفه است.

امام جمعه بوشهر ابراز کرد: این تعامل دو سویه مسئولان حکومتی و مردم، یک نظام واره قوی و یک منظومه مقتدر تولید می‌کند.

وی توضیح داد: حضرت فاطمه معصومه (س) دارای جامع جمیع صفات الهی انسانی بود و هم در زمان حیات و هم در زمان وفات خویش منشأ برکات بسیاری برای جهان اسلام شدند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: به همه خانواده‌ها سفارش می‌کنم که با دختران گرامی خویش رفتاری پر از مهر و محبت داشته باشند و در عرصه تعلیم، تربیت و ایجاد مهارت زندگی آنان توجه ویژه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول