اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نامزدهای شورای اسلامی شهر در تراز مردم حرکت کنند

امام جمعه لامرد گفت: نامزدهای شورای اسلامی شهر، برنامه‌های خود را در تراز شهر بیان کرده و در تراز مردم حرکت کنند.

نامزدهای شورای اسلامی شهر در تراز مردم حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد،حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و حرکت ایشان به سمت قم یک حرکت تمدن ساز بود.

 وی افزود: حضرت معصومه (س) دارای بصیرت بالایی بودند و به برکت وجود ایشان در قم بسیاری از بزرگان از جمله امام خمینی (ره) از دل حوزه علمیه قم رشد کردند و می‌توان گفت دهه کرامت، موسم حیات کریمانه است.

امام‌جمعه لامرد با بیان اینکه دشمن سالیان است که روی تفرقه میان مسلمانان و قومیت‌های مختلف در حال کار کردن است، گفت: انتخابات فرصتی ناب برای اعتلای کرامت ملی است و در این دهه کرامت باید برای حضور حداکثری تلاش کرد چرا که انتخابات ابراز عرصه همت بلند یک ملت است.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: هر زمان که دشمن این حضور حداکثری و باشکوه را دیده، عقب‌نشینی نموده است و امروز برای غربی‌ها و اروپایی‌ها فارغ از اینکه چه کسی انتخاب می‌شود، حضور مردم برای آنان مهم است.

امام‌ جمعه لامرد بیان کرد: مشارکت حداقلی راهبرد دشمان است زیرا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ یکی از مهم‌ترین گردنه‌های حساس برای عبور از پیچ تاریخی است و دشمن تمام تلاش خود را برای قهر مردم از صندوق رأی به کار گرفته است.

وی اضافه کرد: هر رأی ما یک تیر بر قلب دشمن خواهد بود و هر رأی ندادن شکست خاکریزها برای عبور دشمن است و برخی در درون شهرستان نیز دانسته یا ندانسته در فضای مجازی نسبت به عدم حضور مردم در پای صندوق رأی و عدم مشارکت مردمی مطالبی بیان می‌کنند که در حال بازی در زمین دشمن هستند.

حجت‌الاسلام حسین زاده متذکر شد: قطعاً نهادهای امنیتی نیز وظیفه خود را علیه این افراد می‌دانند و رصد می‌شوند و باید به این افراد تذکر داد.

وی ادامه داد: ما امروز یک نظام مقتدر هستیم که اگر مقتدر نبودیم دشمن این‌همه صف‌آرایی نمی‌کرد و اینکه گفته می‌شود انتخابات مهندسی‌شده است از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن است.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به اینکه، بیان این موضوع که در هشت سال هیچ کاری نشده است غلط است خاطرنشان کرد: موضوعات فیلترینگ، حجاب و کنسرت از بازی‌های دشمن است که نباید نامزدهای انتخاباتی به این موضوعات مستقیم  وارد شوند بلکه موضوع مهم، معیشت مردم است.

حجت‌الاسلام حسین زاده خطاب به نامزدهای شورای اسلامی شهر نیز ادامه داد: نامزدهای شورای اسلامی شهر برنامه‌های خود را در تراز شهر بیان کنند و در تراز مردم حرکت کنند.

وی تصریح کرد: نامزدها وعده‌هایی بدهند که بشود انجام داد و در تراز شهرگام بردارند و انصاف را نیز در ایام تبلیغات خود رعایت کنند.

خطیب جمعه لامرد در خصوص کمبود آب در هفته‌های اخیر نیز اضافه کرد: با سفر روز گذشته مدیرکل آبفای فارس به شهرستان لامرد، مشکل آب حل خواهد شد و در این گرمای بالای شهرستان لامرد، صرفه‌جویی نیز باید توسط مردم انجام شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول