اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توجه به زنان در رأس برنامه‌های آیت الله رییسی است/ راه‌اندازی ستادهای خانگی نشانه تعلق خاطر به مردم است

مسؤول کمیته بانوان ستاد حامیان آیت الله رییسی هرمزگان گفت: انتظار ازدولت آینده، توجه به زنان و ظرفیت‌های آنان در خور شأن و جایگاه آنان است.

توجه به زنان در رأس برنامه‌های آیت الله رییسی است/ راه‌اندازی ستادهای خانگی نشانه تعلق خاطر به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بتول جهانداری عصر امروز در مراسم افتتاح ستادهای خانگی آیت الله رییسی در هرمزگان اظهار کرد: شأن و جایگاه زنان در اندیشه و برنامه‌های آیت الله رییسی هم تراز با مردان دیده شده و این نگاه را در دوران ریاست ایشان بر قوه قضاییه نیز در حفظ کرامت زنان نیز شاهد بودیم.

وی با بیان این که راه اندازی ستادهای خانگی برای آیت الله رییسی در استان هرمزگان و همزمان با سراسر کشور بدلیل شور و اشتیاقی است که بسیاری از زنان خانه‌دار به جهت انتخاب ایشان به عنوان رییس جمهور آینده کشور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: این نگاه نیز متأثر از عملکرد صادقانه و خالصانه ایشان در قوه قضاییه بوجود آمده است.

مسؤول کمیته بانوان ستاد حامیان آیت الله رییسی در هرمزگان افزود: در تمامی محلات شاهد انجام فعالیت‌های مردم محور برای ایشان هستیم و نور امیدی به جهت اقامه عدل در ساختار اجرایی کشور و قطع دست فرصت‌طلبان در وجود مردم بوجود آمده است.

جهانداری همچنین به نقش بانوان در انتخابات به عنوان نیمی از جامعه اشاره و گفت: رشد و تجلی این جایگاه در عرصه اقتصاد، سیاست و فرهنگ و ورزش در کشور سبب شده تا کاندیداهای مختلف به دنبال جذب آرای زنان در انتخابات از طریق وعده‌های متعدد انتصاب وزرای زن در کابینه باشند اما نگاه فراتر از این موضوع آن است که ما انتظار داشته باشیم که دولت آینده، بسترهای رشد بانوان جامعه ما را در عرصه‌های گوناگون فراهم آورده و به زن نگاهی در خور شأن آن داشته باشند.

وی ادامه داد: زنان هرمزگانی امروز نقش مهمی در توسعه استان داشته و با وجود همه سختی‌ها توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی، علمی و اجتماعی بدرخشند و ارتقای این سطح از بهره‌گیری از زنان در مناصب مختلف بدون شک در دولت‌های آینده نیز مورد انتظار است.

این فرهنگی با سابقه هرمزگانی گفت: انتخابات این دوره ریاست جمهوری و شوراها در حقیقت اولین انتخابات گام دوم انقلاب اسلامی بشمار می‌رود و اهمیت و جایگاه آن در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها مورد تأکید قرار است و لذا تلاش برای حضور پرشور آحاد جامعه در این انتخابات یک ضرورت است و رقم خوردن یک حماسه حضور دیگر مردمی سبب ارتقای تراز نظام جمهوری اسلامی در مصاف با مشکلات بین المللی و غلبه بر تحریم‌ها و حرکتی جهادی در کشور برای رفع مشکلات خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول