اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت حداکثری در انتخابات دولت قوی و قدرتمند را روی کار می‌آورد

امام جمعه سنندج گفت: مشارکت حداکثری و آگاهانه ملت ایران در انتخابات پیش‌رو روی کار آمدن دولت قوی و قدرتمند را تضمین می‌کند.

مشارکت حداکثری در انتخابات دولت قوی و قدرتمند را روی کار می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: مردم کردستان در عرصه‌های مختلف و حساس همواره پیش‌قدم بوده و در این دوره از انتخابات نیز مشارکت حداکثری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه ملت است که با مشارکت در این عرصه مهم سیاسی دین خود را به نظام ادا کنند و مسئولین نیز با پاسخگویی به مطالبات، زمینه رفع مشکلات موجود را فراهم سازند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مردم از مسئولین انتظار دارند شرایط زندگی شرافتمندانه و بدون مشکل را برای آنها اایجاد کنند.

وی اذعان داشت: مردم کردستان در قبل و اوایل انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی و بعد از جنگ هم سختی‌های زیادی متحمل شده‌اند و در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن ایثار و فداکاری‌های زیادی کرده‌اند که امروز لیاقت بهترین خدمات را دارند.

ماموستا رستمی ابراز امیدواری کرد، با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، 28 خردادماه حماسه بی‌نظیر دیگری خلق شود و دولت مردمی که بتواند زمینه رفع مشکلات و رونق در عرصه‌های مختلف را فراهم سازد سرکار بیاید.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات پیش‌رو روی کار آمدن دولت قوی و قدرتمند را تضمین می‌کند و موجب یاس و ناامیدی دشمنان  می‌شود.

وی در ادامه با تبریک هفته جهاد کشاورزی، گفت: به فرموده پیامبر مکرم اسلام هیچ عمل و کرداری ارزشمندتر از کشاورزی نیست که امنیت غذایی جامعه را تامین می‌کند.

وی از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت ارزشمند نام برد و خاطرنشان کرد: هیچ نعمتی به اندازه نعمت امنیت و آسایش مهم‌تر نیست که امروز به برکت تلاش نیروهای امنیتی در ایران اسلامی در امنیت کاملا پایداری بهره‌مند هستیم.

ضرورت تبیین خدمات نظام

ماموستا رستمی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی به مردم داده که باید به درستی در جامعه تبیین شود.

وی از قرآن به عنوان دانشگاه انسان‌ساز یاد کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم بهترین روش زندگی کردن و راه سعادتمندی را به انسان‌ها یاد داده باید با توجه به آیات این کتاب آسمانی مسیر سعادت دنیا و آخرت را در پیش بگیریم.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: قرآن کریم آیات رحمت و عذاب آمده پیامبر بعد از خواندن آیات رحمانی دست دعا به آسمان بلند می‌کردند و از خداوند طلب رحمت برای امتشان را می‌فرمودند.

وی تصریح کرد: امروز تمام مسئولین باید در قبال جامعه احساس مسئولیت داشته باشند و با خدمت صادقانه امانت‌دار واقعی نظام الهی انقلاب اسلامی باشند.

ماموستا رستمی افزود: مسئولیت‌پذیری و حس مسئولیت در رابطه با جامعه‌ از نکات مهمی است که مسئولین باید با توجه به آیات قرآنکریم در این راستا ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/2330/71/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول