اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تمجید کاپیتان سابق تیم‌ملی والیبال از عملکرد آلکنو

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال از عملکرد آلکنو در لیگ ملت‌ها تمجید کرد.

تمجید کاپیتان سابق تیم‌ملی والیبال از عملکرد آلکنو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر حسینی در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها اظهار داشت: ما در بازی اول هر تورنمنت با توجه به شرایطی که وجود دارد، عملکرد خوبی نداریم. برای این رقابت‌ها هم بدن دیدار تدارکاتی رفتیم و مقابل ژاپن سعید معروف را هم نداشتیم. همه اینها دست به دست هم داد تا آن نتیجه رقم بخورد.

وی در مورد آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در ابتدا فکر نمی‌کردم با آن سابقه‌ای که دارد به ایران بیاید، اما اهمیت المپیک آنقدر زیاد است که او را مجاب کرد، قبول کند و بیاید. فرصت او برای جمع کردن تیم کم بود و انتظار نداشتم آنقدر خوب با تیم و بازیکنان آشنا شود و برنامه‌ها را جلو ببرد، اما الان خیلی امیدوار شدم.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال با اشاره به المپیک تاکید کرد: می‌بینید که جوان‌ها چقدر خوب کار می‌‌کنند و همین باعث شده نفرات با تجربه تر احساس خطر کنند که شاید انتخاب نشوند. المپیک خیلی مهم است و همه دوست دارد در آن شرکت کند و الان هر بازیکنی این امیدواری را دارد که انتخاب شود.

حسینی ادامه داد: بزرگترین حُسن آلکنو همیت تیمی بوده که به وجود اآورده است. این موضوع قبلا وجود نداشت و می‌بینید سعید معروف با اینکه بیرون نشسته اما خیلی خوب بچه‌های دیگر را تشویق می‌کند.

پاسور سابق تیم ملی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، با تمجید از عملکرد سعید معروف گفت: پاسور پست حساسی است و موتور تیم محسوب می‌شود. اوست که تعیین می‌کند چه کسی ضربه آخر را بزند. معروف هم از هوش بالایی برخوردار است و آنقدر زیرک کار می‌کند که سالهاست در این پست کار می‌کند. متاسفانه ما در این سال‌ها هنوز نتوانستیم برای او جانشینی پیدا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول