اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

جلدهای جالب مطبوعات اروپایی برای آغاز یورو/ تیتر زیبای ایتالیایی‌ها برای حمایت از آتزوری

مطبوعات اروپا به دلیل آغاز یورو برای جلد امروز تیترهای جالبی را انتخاب کردند و هر کدام به حمایت از تیم ملی کشورشان پرداختند.

جلدهای جالب مطبوعات اروپایی برای آغاز یورو/ تیتر زیبای ایتالیایی‌ها برای حمایت از آتزوری

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه یورو 2020 با یک سال تعویق به دلیل کرونا آغاز خواهد شد و به یک ماه میهمان فوتبال دوستان خواهد بود.

ایتالیا امشب در ورزشگاه استادو المپیکو رم میزبان ترکیه است و باید دید دیدار افتتاحیه با چه نتیجه‌ای دنبال خواهد شد. (گزارشی کامل در خصوص این مسابقه و اندیشه‌های مانچینی و شنول را در اینجا مشاهده کنید)

مطبوعات اروپا نیز به بهانه آغاز جلد امروز خود را با زیبایی هر چه تمام تر بستند و به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورشان پرداختند.

مارکای اسپانیا در 2 جلد به حمایت از تیم ملی اسپانیا پرداخت و به شاگردان انریکه روحیه داد. این تیم در گروه E با سوئد، لهستان و اسلوواکی هم گروه است. 

مارکا با تیتر «زنده باد اسپانیا» و «تا آخر می‌جنگیم» به حمایت از تیم ملی پرداخت و از مدعی بودن آنها برای قهرمانی صحبت کرد. 

اسپورت اسپانیا با تیتر «یوروی ستاره‌ها آغاز شد» به مبارزه بهترین بازیکنان در این رقابت پرداخت و با انتشار عکس‌هایی از کیلیان امباپه،  هری کین، دی یونگ، کوین دی بروینه و پدری از رقابت ستاره‌ها حرف زد. حضور پدری 18 ساله در این جمع بسیار جالب است. ستاره بارسلونا با حمایت روزنامه بارسایی مواجه شد و انتظار می‌رود نمایشی دیدنی از خود به ثبت رساند.

موندو دپورتیوو چاپ اسپانیا نیز تیتری در حمایت از بارسلونا زد و با انتشار عکسی از کومان و ممفیس دپای نوشت که «به ستاره کومان دقت کنید».

این رسانه بارسایی از هواداران خود خواست که به ستاره آینده تیم نگاه کنند و عملکرد او را نظاره گر باشند. انتظار می‌رود پس از اتمام یورو، ممفیس دپای به جمع بازیکنان بارسلونا اضافه شود.

ال اسپورتیوو چاپ اسپانیا به گستردگی یوروی امسال اشاره کرد و در خصوص 11 میزبان این دوره صحبت کرد. امسال یورو در 11 کشور برگزار خواهد شد که با رم آغاز خواهد شد و در ومبلی لندن به اتمام خواهد رسید. آذربایجان، دانمارک، روسیه، هلند، رومانی، اسکاتلند، اسپانیا، مجارستان، آلمان، ایتالیا و انگلیس میزبان این مسابقات خواهند بود. 

آبولای پرتغال با تیتر «تا آخرین قدم با پرتغال» به حمایت از شاگردان سانتوس پرداخت و دفاع عنوان قهرمانی صحبت کرد. پرتغال امسال در گروه بسیار سختی قرار دارد و باید برای صعود با تیم‌های مجارستان، آلمان و فرانسه رقابت کند. 

اکیپ فرانسه نیز با تیتر «بالاخره شروع شد» از اتمام انتظار برای یورو نوشت. فرانسوی‌ها انتظار دارند با توجه به تیم فوق العاده دشان و ستاره‌های بزرگ بتوانند پس از قهرمانی در دنیا، قهرمان اروپا شوند. بیشتر نظرسنجی‌ها از فرانسه به عنوان مدعی اصلی نام می‌برند و باید دید چه اتفاقی برای خروس‌ها رخ خواهد داد. 

میرر انگلیس نیز به بازگشت هری مگوایر به تیم ملی صحبت کرد و این بازگشت را اتفاقی بزرگ دانست. تیم انگلیس سعی دارد در ادامه درخشش جام جهانی 2018 بتواند در یورو به قهرمانی دست پیدا کند و برای اولین بار قهرمان اروپا شود.

و اما ایتالیایی‌ها با انتشار جلدی جذاب از حمایت از آتزوری پرداختند. کوریره دلا اسپورت با استفاده از عکسی زیبا و عشق به ایتالیا نوشت: عشق به تو حد ندارد.

گازتا دلا اسپورت نیز با تیتر «همه در حمایت از ایتالیا» به استقبال بازی امشب رفت و توتواسپورت نیز با «ما تو را قدرتمند می خواهیم» از انتظارات خود در خصوص تیمِ مانچینی صحبت کرد. 

تیم ایتالیا با مانچینی به سر و سامانی خوبی رسیده و حالا می‌خواهد شانس خود را برای قهرمانی امتحان کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول