اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

اعزام ۸ گروه از مدیران سازمان زندان ها به مراکز تربیتی استان فارس

هشت گروه از مدیران سازمان زندان ها در آستانه سی و یکمین سفر استانی رئیس سازمان زندان ها با حضور در استان فارس به مراکز تامینی و تربیتی اعزام شدند.

اعزام ۸ گروه از مدیران سازمان زندان ها به مراکز تربیتی استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان فارس هشت گروه از مدیران ستادی این سازمان با حضور در زندان‌ها و مراکز تأمینی و تربیتی فارس به بررسی روند فعالیت‌ها و وضعیت این مراکز پرداختند.

بر اساس برنامه اعلام شده طی روزهای پنج شنبه و جمعه زندان مرکزی شیراز با توجه به اهمیت آن توسط فراهانی معاون قضائی و اجرای احکام، بابایی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، جمالیان مدیرکل دفتر بازرسی، خرم آبادی مدیرکل ساماندهی مراکز نظام نیمه آزادی و نظارت الکترونیک، دیانی مدیرکل بهداشت و درمان، جمشیدی مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی در قالب ۳ گروه مورد بازدید و بررسی عملکرد قرار خواهد گرفت.

همچنین طی دو روز اردوگاه شیراز، ندامتگاه فیروزآباد، قیر و کارزین، زندان‌های مرودشت، اقلید، آباده و بوانات، زندان‌های فسا و داراب، زندان‌های لار و جهرم، زندان استهبان و نی ریز و بازداشتگاه شیراز و زندان کازرون و نورآباد ممسنی مورد بازدید و بررسی عملکرد قرار خواهند گرفت.

گفتنی است گروه‌های بازدید کننده ضمن بررسی وضعیت زندان‌ها و ارزیابی روند فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و دیدار با زندانیان، گزارش جامعی را روز جمعه در جلسه پایانی سفر به رئیس سازمان زندان‌ها ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول