اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

اخبار ضد و نقیض از تعویق گفت‌وگوهای فلسطینی در قاهره

برخی رسانه‌های فلسطینی و مصری در حالی از تعویق گفت‌‌وگوهای فلسطینی در قاهره خبر می‌دهند که هیأت جنبش جهاد اسلامی شب گذشته وارد قاهره شد.

اخبار ضد و نقیض از تعویق گفت‌وگوهای فلسطینی در قاهره

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که قاهره به گروه‌های فلسطینی ابلاغ کرده که زمان گفت‌وگوی این گروه‌ها تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

« مصطفی البرغوثی» دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین گفت که طرف مصری به آن‌ها ابلاغ کرده که زمان برگزاری نشست قاهره به تعویق افتاده و زمان جدیدی نیز برای آن تعیین نکرده است.

طبق گزارش وبگاه «مصر الیوم»، البرغوثی افزود که طرف مصری دلیل تعویق نشست را اعلام نکرده است.

مصر از گروه‌های فلسطینی برای مشارکت در نشست گفت‌وگوهای داخلی فلسطین دعوت کرده است و قرار بود این نشست روز شنبه برگزار شود.

در همین ارتباط «محمد البریم» مدیر دفتر اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین چند روز پیش گفته بود که ما دعوتنامه رسمی از مصر برای مشارکت در گفت‌وگوهای فلسطینی در قاهره دریافت کرده‌ایم و قرار است این نشست روز شنبه برگزار شود.

از سوی دیگر خبرگزاری فلسطینی «سما» گزارش کرد که هیأت جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست «زیاد النخاله» چهارشنبه شب (دیشب) وارد قاهره شد.

هیأت جهاد اسلامی شامل محمد الهندی و انور ابو طه از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی است.

بنابراین گزارش، سفر هیأت جهاد اسلامی به قاهره در راستای گفت‌وگوهای فلسطینی با هدف تقویت پایداری ملت فلسطین و زمینه‌سازی برای برگزاری گفت‌وگوهای فراگیر فلسطینی پس از پیروزی تاریخی مقاومت در جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، صورت گرفت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول