اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مسکو مرگ یک نظامی خود در سوریه را تایید کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، در نتیجه انفجار روز گذشته در مسیر گشتی این کشور در شمال شرق سوریه، یک نظامی روس کشته و سه نفر زخمی شدند.

مسکو مرگ یک نظامی خود در سوریه را تایید کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از انتشار خبرها درباره کشته و زخمی شدن چند نظامی روسیه در سوریه، وزارت دفاع روسیه مرگ یک نظامی این کشور را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری تاس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در نتیجه انفجار روز چهارشنبه (دیروز) در مسیر گشتی این کشور در استان الحسکه (شمال شرق) سوریه، یک نظامی روس کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، واحد پلیس نظامی روسیه هنگام گشت زنی در الحسکه هدف یک خودروی بمب‌گذاری شده قرار گرفت که در نتیجه آن یکی از نیروهای روسیه در نتیجه شدت جراحات جان سپرد.

وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه سه زخمی این انفجار تروریستی در بیمارستان در حال مداوا هستند، اعلام کرد که حال آنها وخیم نیست.

بعدازظهر چهارشنبه (دیروز) برخی منابع گزارش دادند که در مسیر یک گشتی روسی در استان «الحسکه» سوریه (شمال شرق)‌ مین منفجر شده است. شبکه «المیادین» در این خصوص گزارش داد که این انفجار در شرق «رأس العین» از توابع استان الحسکه رخ داد.

 روسیه و ترکیه، پیشتر توافق کرده بودند که در مسیر بزرگراه «ام-۴» که از شمال شرق سوریه تا شمال غرب این کشور امتداد دارد، اقدام به گشت‌زنی مشترک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول