اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اسپراو: مصاف با ایران چالش سختی برای آمریکا بود/پاسورمان توپ‌ها را نکُشت

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: پاسور اصلی‌مان به دلیل متولد شدن فرزندنش به آمریکا سفر کرد، اما بازیکن جایگزینش توپ‌ها را نکشت.

اسپراو: مصاف با ایران چالش سختی برای آمریکا بود/پاسورمان توپ‌ها را نکُشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جان اسپراو پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال آمریکا مقابل ایران در لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: چیزی که درباره این بازی می‌توانم بگویم این است که ما در ست اول بد بودیم و بدشانسی هم آوردیم. من فکر می‌کنم 11 امتیاز اول بازی را خیلی بد بازی کردیم. ایران بهتر بود و شانس‌های بیشتری داشت.

وی ادامه داد: خوشحالم که این بازی را تماشا کردم. پیروزی در این بازی خیلی خوب بود. ما باید مراقب باشیم و در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مبنی بر اینکه چرا در این بازی از ستاره‌هایی همچون اندرسون و میکا کریستنسون استفاده نکرد، گفت: میکا فرزندش متولد شده بود و به آمریکا سفر کرد، اما پاسور امروزمان هم خوب بود. او توپ‌ها را نکشت و سعی کرد به خوبی به بازیکنان برساند. ضمن اینکه ما مصدومانی داشتیم و نمی‌توانستیم مثل قبل از آنها استفاده کنیم. بنابراین با توجه به میزان بازی‌ها باید تغییراتی ایجاد می‌کردیم.

اسپراو خاطرنشان کرد: من فکر می کنم گاهی باید از بازی چیزهایی را یاد بگیرید. این چالش سختی برای ما بود و امیدواریم استرس‌ برخی بازیکنان در این تورنمنت را کم کنیم تا بازیکنان بتوانند بهم کمک کنند که این اتفاق بیافتد. ما تا المپیک رشد خواهیم کرد و این همه چیزی است که می‌توانم بگویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول