اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی

از مهمترین جرائم انتخاباتی را خرید و فروش آرا عنوان و بیان کرد: در دادگستری شهرستان ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات پیش‌بینی شده که جرائم انتخاباتی را بررسی خواهند کرد.

تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین رضا دلفان عصر امروز در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای شهر این شهرستان با اشاره به اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: انتظار می‌رود از سوی داوطلبان اقداماتی صورت نگیرد که موجب تضعیف این پارلمان شود.

وی خاطرنشان کرد: شوراها می‌توانند در مقابل استبداد ایستاده و مشکلات جاری هر شهر و محله را با نظر جمع حل کنند، همچنین می‌توانند سبب افزایش اعتماد عمومی به نظام شوند.

رئیس دادگاه‌های عمومی انقلاب خرم‌آباد با تاکید بر اینکه در هیات‌های اجرایی قانون مداری و قانون‌محوری اصل است، افزود: همواره تلاش شده از قانون تخطی نشود، ضمن اینکه مجموعه شورای تامین و هیات‌های اجرایی بر اصول قانونی پایبند بودند.

دلفان، اصل  بر صیانت آرای مردم است، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور فراهم شده است، ضمن اینکه کاندیداها به اصول قانونی پایبند باشند.

وی ادامه داد: در انتخابات حساس پیش‌رو از نظر مشکلات اقتصادی فراوان جامعه تاب مردم در برابر ناملایمات پایین آمده و نباید کاری کرد مردم را از انقلاب ناامید و با سیاه‌نمایی موجب خدشه‌دار کردن چهره نظام شد

رئیس دادگاه‌های عمومی انقلاب خرم‌آباد با بیان اینکه در تبلیغات بر توانمندی کاندیدا تاکید شود، گفت: تبلیغات انتخاباتی امسال بیشتر در بستر فضای مجازی است،  از این رو طوری عمل شود که مرتکب جرائم و تخلفات انتخاباتی نشویم.

دلفان از مهمترین جرائم انتخاباتی را خرید و فروش آرا عنوان و بیان کرد: در دادگستری شهرستان ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات پیش‌بینی شده که جرائم انتخاباتی را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول