اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موسوی: شاهد اخلاق‌مداری آیت‌الله رئیسی در مناظرات هستیم

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ در مناظرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری شاهد اخلاق‌مداری آقای رئیسی به صورت برجسته بودیم که با رعایت اصول اخلاقی برنامه‌های خود را ارائه می‌کرد.

موسوی: شاهد اخلاق‌مداری آیت‌الله رئیسی در مناظرات هستیم

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مناظرات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اخلاق‌مداری جناب آقای رئیسی به صورت برجسته در مناظرات مشهود است که این امر جای تحسین دارد.

وی افزود: آقای رئیسی ضمن اخلاق‌مداری برنامه‌های خود را به طور واضح و شفاف ارائه کرد و این مسئله نشان داد که وی ضمن آگاهی و اشراف بر مسائل روز کشور برنامه برای حل مشکلات دارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: بعضی از کاندیداها مناظره را با منازعه اشتباه گرفته و عرصه مناظره و گفت‌وگو را به میدان جنگ تبدیل کرده‌اند.

موسوی خاطرنشان کرد: در بحث کلیت مناظره در نوبت اول و دوم مناظره‌ها از هیجان لازم برخوردار نبود و لازم است در نوبت سوم مناظره از هیجان بیشتری ان‌شاءالله برخوردار باشد.

وی در پایان گفت: امیدواریم در انتخابات پیش‌رو ضمن حضور گسترده مردم شاهد انتخاب فردی اصلح برای  اداره امور اجرایی کشور باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول