اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دیدار معاون سازمان بسیج اساتید با امام جمعه خراسان/ مشارکت حداکثری محور برنامه های انتخاباتی نهضت استادی بسیج

معاون سازمان بسیج اساتید کشور با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خراسان جنوبی دیدار کرد.

دیدار معاون سازمان بسیج اساتید با امام جمعه خراسان/ مشارکت حداکثری محور برنامه های انتخاباتی نهضت استادی بسیج

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس ، سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در سفر به استان خراسان جنوبی، با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خراسان جنوبی دیدار کرد.

براساس این گزارش، هاشمی در این دیدار به اهم برنامه ها و سیاست های بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: رویکرد حل مسائل و راه اندازی اندیشکده‌ها ناظر به مسائل و ظرفیت های استانی مورد تاکید بسیج اساتید است و اندیشکده های نهضت استادی بسیج در خراسان جنوبی با محوریت معادن،گیاهان استراتژیک استان و تامین آب در حال فعالیت هستند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد به شکل‌گیری ستادهای اجرایی و بیانیه گام دوم انقلاب در سطح بسیج اساتید استان ها اشاره کرد و افزود: از جمله مأموریت های ستادهای اجرایی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب ،تبیین ، گفتمان سازی و برگزاری دوره‌های تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تالیف کتب ناظر به پیشران های بیانیه می باشد.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتیدکشور با اشاره به ماموریت‌های معاونت آموزش تصریح کرد : طرح ولایت استادی با کیفیت نخبگانی و مبتنی بر سه دیدگاه فلسفه اخلاق، فلسفه دین و فلسفه سیاست بمنظور تعمیق باورهای دینی و اعتقادی انشاالله به زودی به صورت کشوری اجرایی خواهد شد.

 هاشمی درباره برنامه های انتخاباتی بسیج اساتیدخاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته تمام برنامه های نهضت استادی متمرکز بر انتخابات با محوریت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح شده است و بر جلسات و وبینار هایی تخصصی مسکن،معیشت،اشتغال،آسیب های اجتماعی و دولت جوان حزب اللهی متمرکز شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول