اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جوکار: با این نحوه ارائه برنامه همتی و مهرعلیزاده اصلاح‌طلبان هم برای حمایت از آنها اجماع نخواهند کرد

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه مهرعلیزاده و همتی به دنبال متشنج کردن فضای مناظره بودند، گفت: با این نحوه ارائه برنامه توسط همتی و مهرعلیزاده اصلاح‌طلبان هم بر روی این دو نامزد اجماع نخواهند کرد.

جوکار: با این نحوه ارائه برنامه همتی و مهرعلیزاده اصلاح‌طلبان هم برای حمایت از آنها اجماع نخواهند کرد

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ما از بصیرت بالایی برخوردارند و می‌بینند چه کسی در مناظره برنامه ارائه می‌کند و چه کسی فرافکنی می‌کند.

وی افزود: متأسفانه آقایان همتی و مهرعلیزاده به دنبال این هستند که جلسات مناظره را به تشنج بکشانند و مسائلی را مطرح می‌کنند که هیچ ارتباطی با عملکرد و کارآمدی رئیس جمهور ندارد و دائم در حال تهمت زدن و حاشیه درست کردن برای مناظره هستند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: آقایان مهرعلیزاده و همتی فکر می‌کنند که با این کارهای‌شان می‌توانند رأی جمع کنند و یک جریان سیاسی را برای حمایت از خودشان بسیج کنند که چنین چیزی اصلاً امکان ندارد.

جوکار خاطرنشان کرد:‌ مردم امروز مشکل اقتصادی دارند آقایان باید بگویند که در حوزه اقتصاد و اشتغال چه کاری برای مردم می‌توانند بکنند. 

وی افزود: پرونده کاری آقای همتی کاملاً مشخص است.  به عنوان مثال از زمانی رئیس کل بانک مرکزی شده چه کاری کرده است. آقای همتی در دوره ریاستش بر بانک مرکزی تمام ارزهایی که مربوط به کارخانجات و واحدهای تولیدی بوده را پرداخت نکرده و این واحدها دچار ورشکستگی و تعطیلی شده‌اند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: مردم قطعاً می‌دانند به چه کسی رأی بدهند؛ مردم به کسی رأی می‌دهند با طمانینه برنامه‌اش را ارائه کند و در مناظرات به دنبال حاشیه‌سازی نباشد و ما امیدواریم در انتخابات پیش‌رو یک فرد اصلح برای ریاست جمهوری انتخاب شود.

جوکار خاطرنشان کرد: آقای همتی و مهرعلیزاده فقط به دنبال متشنج کردن فضای مناظره بودند و برنامه‌ای ارائه نکردند و با این ارائه برنامه خود در مناظره حتی حمایت اصلاح‌طلبان را نیز از دست خواهند داد و اصلاح‌طلبان هم بر روی این دو نامزد اجماع نخواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول