اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

حسینی: آیت‌الله رئیسی در مناظره دوم هم دست برتر را داشت

دبیرکل کانون دانشگاهیان گفت: آقای رئیسی در مناظره دوم هم از نظر طرز بیان و هم از نظر برنامه های کاری دست برتری داشت و نشان داد که با اراده و عزم راسخ در جهت بهبود امور کنونی کشور به میدان آمده است.

حسینی: آیت‌الله رئیسی در مناظره دوم هم دست برتر را داشت

سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره مناظرات امروز ریاست جمهوری گفت: آقای رئیسی در مناظره دوم هم در قیاس با نامزدهای دیگر، هم از نظر طرز بیان و هم از نظر برنامه های کاری، علاوه بر اینکه دست برتری داشتند، نشان داد که با اراده و عزم راسخ در جهت بهبود امور کنونی کشور در تمام عرصه ها به خصوص در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و البته سایر زمینه ها پرقدرت به میدان آمده اند.

وی تاکید کرد: آقای رئیسی در طول عمر خدمتشان به طور واضح چه در سخن و چه در عمل، ثابت کرده اند که به هیچ عنوان دلبسته قدرت نبوده و نیستند؛ چراکه ایشان دغدغه مهمتری در راستای کاهش مشکلات کشور و ملت را دارند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: آقای رئیسی تحت هیچ شرایطی از محور اخلاق مداری، انسانیت و انصاف خارج نشده‌اند؛ مصداق بارز این امر مهم را همگان در این دو مناظره مشاهده کرده اند؛ لذا کسی که درد مردم  را درد خود بداند، از هیچ مانعی برای تلاش در جهت خدمت به ملت دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول