اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزارت آموزش و پرورش آمار دقیقی از کمبود معلم ندارد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش آماری دقیقی از کمبود معلم در اختیار ندارد.

وزارت آموزش و پرورش آمار دقیقی از کمبود معلم ندارد

مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) کمیته آموزش و پرورش این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه طرح تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش با حضور اعضای کمیسیون آموزش مجلس و بخش‌های مختلف دولت مورد بحث قرار گرفته و جزئیات آنرا هم مورد بررسی قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آمار دقیق از نیاز خود به معلم در اختیار ندارد افزود: آموزش و پرورش باید از طریق سامانه بکفا (سامانه مدیریت نیروی انسانی آموزش و پرورش) نیاز خود را تعریف و به کمیته آموزش و پرورش ارائه دهد. لذا مقرر شد آموزش و پرورش نیاز حقیقی خود را به تفکیک جنسیت، دوره تحصیلی و گروه های شغلی به کمیته ارائه دهد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: مشکلات معلمان حق التدریسی، نیروهای خرید خدمت، مربیان پیش دبستانی، آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی و معلمان مدارس غیردولتی از دستور کارهای کمیته آموزش و پرورش است و می‌کوشیم آنرا حل و فصل کنیم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول