اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آموزش ۵۶۰۰ نفر از مددجویان امداد با هدف ایجاد اشتغال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان با اشاره به برنامه سال ۱۴۰۰ در حوزه آموزش گفت: برنامه ما در سال جاری آموزش ۵۶۰۰ نفر و جذب ۱۸۳۱نفر در موسسات و شرکت‌های خصوصی است.

آموزش ۵۶۰۰ نفر از مددجویان امداد با هدف ایجاد اشتغال

امین اله کردعلیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به برنامه کمیته امداد در حوزه آموزش مددجویان اظهار کرد: برنامه ۱۴۰۰، آموزش ۵۶۰۰ مددجوی فاقد مهارت است چرا که اولویت و هدف ما آموزش منجر به شغل است

وی افزود: آموزش کسب و کارهای آنلاین، آموزش بازار کسب و کار فروش و بازاریابی تولیدات به ویژه برای فارغ‌التحصیلان فاقد شغل اولویت اول ما است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت:  آموزش گیاهان دارویی، گلخانه‌های با مقیاس کوچک، مهارت در بورس، خیاطی، صنایع دستی و خدماتی نیز جزو اولویت‌های دوم و سوم است.

کردعلیوند خاطرنشان کرد:  محوریت ما این است که سراغ آموزش مهارت‌هایی که بازار کار ندارند نرویم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جذب ۱۸۳۱ نفر از مددجویان در موسسات و شرکت‌های استان گفت: قرار است  ۱۸۳۱ نفر توسط  موسسات کاریابی جذب شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان افزود: بسته تشویقی برای  کارفرمایان در نظر داریم  یکی از این موارد دوسال بیمه رایگان توسط کمیته امداد است، نکته دیگر اینکه به ازای هر نفر استخدام پنجاه میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

کردعلیوند تصریح کرد: افراد فارغ‌التحصیل فاقد کار برای ثبت نام به مراکز کاریابی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول