اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیشرفت ۹۵ درصدی کشتارگاه طیور تویسرکان

فرماندار تویسرکان با اشاره به پیشرفت فیزکی بیش از ۹۵ درصدی پروژه در دست احداث کشتارگاه طیور این شهرستان گفت: حدود چهار ماه آینده پروژه به بهره‌برداری می‌رسد

پیشرفت ۹۵ درصدی کشتارگاه طیور تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، رسول حسینی فرماندار تویسرکان بعد از ظهر امروز از پروژه احیای روستای برفیان و پروژه‌های عمرانی در دست احداث کشتارگاه طیور و چهارخطه تویسرکان به کنگاور بازدید کرد.

فرماندار شهرستان تویسرکان در این برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۴۰ متر مربع اظهار کرد: اشتغال‌ برای حدود ۳۵ الی ۴۰ نفر با راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی طیور تویسرکان ایجاد می‌شود.

رسول حسینی ظرفیت این کشتارگاه را ۱۵۰ راس دام سبک و ۴۰ راس دام سنگین دانست و گفت: با توجه به بازدیدهای مکرر فرمانداری با همراهی اداره دامپزشکی شهرستان به نظر می‌رسد و البته قول سرمایه گذار این پروژه حدود چهار ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه مشکل تخصیص آب، راه دسترسی و تملک اراضی برای این پروژه مرتفع شده است گفت: پروژه در دست احداث کشتارگاه طیور تویسرکان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان تویسرکان درباره ایجاد رمپ سه راهی فرسفج در محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور هم اظهار کرد: مشکل تملک اراضی در این زمینه باوجود مواجهه با مشکلات اجتماعی خوشبختانه با همکاری اهالی روستای کریم‌آباد رفع شده است.

وی با اشاره به طراحی رمپ‌های ورودی و خروجی و دوربرگردان در محور تویسرکان به کنگاور، پیشرفت فیزیکی رمپ ورودی به سمت شهر تویسرکان را در این محور حدود ۶۵ درصد خواند و گفت: طبق گفته دستگاه اجرایی مربوطه و پیمانکار این مجموعه حدود چهار ماه آینده به بهره‌برداری می رسد که تسهیل در تردد و کاهش تصادفات در این محور را به همراه خواهد داشت.

روستای برفیان در پایه کوه واقع شده و در فروردین سال ۹۸ به علت بارش‌های سیل‌آسا در این منطقه زمین رانش پیدا کرد و برهمین اساس روستای جدید در اراضی پایین‌دست روستای قدیم ایجاد شد.

جانشین فرمانده سپاه تویسرکان نیز در خصوص وضعیت پروژه روستای برفیان با اشاره به ساخت ۴۴ واحد در روستای برفیان جدید اظهار کرد: پروژه در دست احداث روستای برفیان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 حسین سوری با اشاره به اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای ساخت واحدهای مسکن روستا از محل تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب است گفت: مازاد را بسیج سازندگی تامین می کند.

سهیل مومیوند، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان نیز گفت: پروژه برفیان از محل اعتبارات بازسازی سال ۹۸ با پرداخت ۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۱۶ میلیون تومان بلاعوض و ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان در حال احداث است.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول